Het Gesprek
Grote reclamecampagne LLiNK op Het Gesprek
Amsterdam, 27 januari 2009 - De publieke omroep LLiNK gaat tot 1 april
een grote
reclamecampagne voeren bij tv-zender Het Gesprek. De groenste omroep
LLiNK moet
voor 1 april nog bijna 40.000 leden werven om niet uit het publieke
bestel te
verdwijnen. De reclamecampagne zal bijdragen aan het behalen van de
benodigde
150.000 leden.
Ruud Hendriks, algemeen directeur van Het Gesprek: "Wij zijn erg blij
met het vertrouwen
dat LLiNK op deze wijze in ons uitspreekt. Het is een teken des tijds
dat LLiNK als publieke
omroep geen moeite heeft om een commerciële concurrent in te zetten
voor haar
campagne. Wij hopen op onze beurt natuurlijk dat LLiNK het gaat halen.
Hoe meer
kwaliteits-tv er in ons land is, hoe beter."
Tanja Lubbers, algemeen directeur van LLiNK: "De doelgroepen van Het
Gesprek en onze
omroep vertonen grote overeenkomsten. Het is dan ook een logische
keuze om onze
campagne bij Het Gesprek te laten uitzenden. Wij zijn blij met deze
mogelijkheid om een
maatschappelijk betrokken publiek te bereiken."
Over LLiNK
LLiNK wil een bijdrage leveren aan een vrije, eerlijke en duurzame
wereld door mensen te
ondersteunen in hun zoektocht naar eigen mogelijkheden om een
positieve bijdrage te
leveren. Door motiverende en oplossingsgerichte radio- en
televisieprogramma's te maken
over mondiale verhoudingen, mensen- en dierenrechten, natuur en milieu
wil LLiNK laten
zien dat de inbreng van elke betrokken wereldburger een grote bijdrage
levert aan een
duurzame toekomst.
Over Het Gesprek
Het Gesprek biedt inspiratie, nieuws en inhoud met programma's over
actualiteiten,
maatschappij, cultuur en media. Het Gesprek zendt 24 uur per dag
digitaal en analoog van
16.00 tot 01.00 uur via de kabel uit. Ook is de zender te volgen via
www.hetgesprek.nl. Het
Gesprek werkt nauw samen met partners als de BBC, De Baak en de
Nationale Postcode
Loterij.