Ingezonden persbericht


Volg deze link als deze email niet goed leesbaar is.

Yeshello.com: "Innovatie zorgt voor succes in moeilijke tijden."

Amsterdam, 28 januari 2009 - Uit onderzoek onder gebruikers van Yeshello blijkt dat het Nederlandse MKB juist nu - in tijden waarbij er op de kosten gelet moet worden - bereid is over te stappen op voordelige en gebruikersvriendelijke CRM en Email Marketing software, waarbij er geen initiële investeringen gedaan hoeven te worden.

De gebruikers vinden innovatie een belangrijke factor om te kiezen voor de software van Yeshello. 'Want het is juist die innovatie die zorgt voor succes in moeilijke tijden,' aldus een Yeshello-gebruiker. Bovendien heeft dit onderzoek uitgewezen dat het eenvoudig kunnen uitwisselen van 'contactgegevens' zoals o.a. emailadressen met andere diensten als zeer belangrijk wordt ervaren. Binnen het CRM gedeelte van Yeshello kan de gebruiker inmiddels met alle gangbare diensten zoals o.a. Hotmail, Outlook, Iphone en Gmail automatisch contacten uitwisselen. Daarnaast was er behoefte aan een Agendafunctie, deze nieuwe functionaliteit heeft Yeshello reeds geïmplementeerd. Gebruikers kunnen hier afspraken inplannen, agenda's delen en reminders sturen via email en sms aan diegenen die bij de betreffende afspraak aanwezig moeten zijn.

Yeshello werkt met het businessmodel waarbij bedrijven tegen een vaste jaarprijs (vanaf 99 euro per jaar zonder bijkomende kosten) onbeperkt gebruik kunnen maken van een online CRM systeem, een Email Nieuwsbrieven systeem en een SMS campagne manager.

Over Yeshello
Yeshello.com is een besloten vennootschap met als aandeelhouders Dialogue Company en Jeroen Rondeel. Het Management team wordt gevormd door Kees Zegers, Jeroen Rondeel (techniek) en Alexander de Bont (Business Development). Meer informatie op www.yeshello.com.