Vier LOF Prijs nominaties voor Reed Business

29/01/2009 13:09

Reed Business

Vandaag maakte het Nederlands Uitgevers Verbond (NUV) bekend wie er meedingen naar de LOF Prijzen voor Vakinformatie en Innovatie 2009. De Reed Business producten Misset Horeca, AMT, Medisch Contact en de combinatie zibb en bizz zijn dit jaar genomineerd. Zij gaan de strijd met elkaar én met de andere genomineerden aan.

Misset Horeca, de combinatie zibb en bizz en Medisch Contact maken kans op de LOF Prijs, en AMT Garageforum/Reparatiewijzer is genomineerd voor de LOF Innovatieprijs.

Reed Business producten die de LOF Prijs eerder gewonnen hebben zijn: Distrifood (2003), bizz (2004), Travelecademy (2005), Technische Revue/TR-online.nl (2006), Auto? (2007) en Boerderij (2008).

Marianne van Leeuwen, CEO van Reed Business Nederland is 'supertrots': "Alweer vier nominaties! Dat bewijst maar weer eens dat we voorop lopen, onze merken zijn niet stuk te krijgen."

LOF Prijs en LOF Innovatieprijs

De LOF Prijs voor Vakinformatie is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie, die wordt toegekend aan een product dat voldoet of een combinatie van producten die voldoen aan drie kwaliteitsaspecten: de inhoud, de productmix en de vormgeving. De LOF Prijs voor Vakinformatie wordt sinds 2002 jaarlijks uitgereikt. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden. De LOF Innovatieprijs is een stimuleringsprijs, waarmee geheel nieuwe producten, diensten en aanpakken worden onderscheiden. De winnaar van de LOF Innovatieprijs ontvangt een bedrag van 5.000 euro. LOF is een gezamenlijk initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en de Groep UVW van het NUV.

De vijf genomineerden voor de LOF Prijs:

Ars Aequi / Juridische Uitgeverij Stichting Ars Aequi

Computable / VNU Media

Medisch Contact / Reed Business

Misset Horeca / Reed Business

Zibb & Bizz / Reed Business

De drie genomineerden voor de LOF Innovatieprijs:

AMT Garageforum/AMT Reparatiewijzer / Reed Business

Praktijkinfo Huisarts en Praktijkinfo GGZ / Springer/BSL

re.Public / Sdu Uitgevers

Reacties genomineerden Reed Business

Hans Hondtong (uitgever Misset Horeca): "Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop. Misset Horeca bedient de totale horeca in ondernemerschap en vakmatig per segment. Maar we slagen er ook in om flexibel te blijven: het merk biedt ons alle kansen om in te blijven springen op groei en veranderingen in de gastvrijheidsmarkt".

Auke Cupédo (hoofdredacteur AMT): " AMT Garageforum/Reparatiewijzer is online uitgeven nieuwe stijl. Ik ken nog geen andere uitgeefgroep binnen Reed Business of concurrent die dit op dezelfde manier doet,"

Paul Emons (uitgever Medisch Contact): "Medisch Contact is een sterk multimediaal brand, dat op een absolute nummer 1 positie staat in de medische markt. We maken zeker aanspraak op de prijs."

Arjan Kors (hoofdredacteur bizz en zibb): "De informatie die we met zibb en bizz bieden is nuchter, helder en hapklaar. We sluiten aan bij de behoefte van onze doelgroep, en we kunnen dat richting adverteerders onderbouwen met klinkende bereikcijfers."





http://www.reedbusiness.nl

http://www.reedbusiness.nl