Ingezonden persbericht


Quote

----------

Recessie als thema tijdens de SCOPE Gebruikersdag 2009

De jaarlijkse SCOPE Gebruikersdag vond plaats op 29 januari 2009 in Zeist. SCOPE-klant Achmea stelde voor deze speciale gelegenheid het Eureko Conference Centre in Zeist ter beschikking. De allernieuwste SCOPE-productontwikkelingen en interessante CRM-klantcases maakten deze dag tot een groot succes. SCOPE-gebruikers en CRM-geïnteresseerden ontmoetten elkaar en wisselden ideeën uit m.b.t. het thema, SCOPE en CRM in het algemeen.

Om het actuele thema 'Customer Recession Marketing' extra onder de aandacht te brengen, presenteerde gastspreker Roland van Kralingen zijn boek en zijn visie tijdens het plenaire gedeelte. De recessie heeft bij veel mensen angst ingeboezemd, terwijl de recessie alleen in het hoofd zit. "Het heeft ons in de greep en het beïnvloedt ons gedrag" aldus Roland van Kralingen. Deelnemers reageerden enthousiast en kregen na afloop een exemplaar van zijn boek 'De 13 gouden wetten van recessiemarketing' mee.

Naast het plenaire gedeelte, konden bezoekers diverse parallelsessies bijwonen. Guido Wink van ING was één van de sprekers. Hij sprak enthousiast over het gebruik van SCOPE bij ING. Maar ook Herman Heller van Helder Inzicht sprak als onafhankelijk CRM-adviseur over CRM-update, een project dat CRM binnen een organisatie naar een hoger niveau tilt. SCOPE-klant Blue Sky Group vulde de presentatie aan met conclusies van de reeds uitgevoerde CRM-update. De pauzes en de borrel waren uitgesproken momenten om ervaringen uit te wisselen en de demonstratiepunten van SCOPE en e-mailmarketing partner Tripolis Solutions te bezoeken.

Een enerverende dag, waarbij nieuwe contacten zijn opgedaan en bestaande zijn verdiept.

----------
Unquote

Meer informatie
SCOPE marketing technology:
Carmela Barends Gambetta, 023-5179200 of c.barends.gambetta@scope.nl

Over SCOPE marketing technology
SCOPE marketing technology is een ervaren Nederlandse ontwikkelaar en leverancier van CRM software. Sinds 1987 is SCOPE actief in het ontwikkelen en verkopen van systemen voor een effectieve ondersteuning van de klantinteractie binnen marketing-, verkoop- en serviceprocessen. Daarnaast verzorgt SCOPE ook de bijbehorende werkzaamheden op het vlak van consultancy, maatwerk, installatie en implementatie, opleidingen en support services. Gebruikers van SCOPE CRM behoren tot de top van de Nederlandse markt en zijn actief in sectoren als financiële dienstverlening, overheid, onderwijs & gezondheidszorg, handel & industrie, media & communicatie en overige zakelijke dienstverlening. Met branchespecifieke oplossingen heeft SCOPE inmiddels een bestand weten op te bouwen van ruim 8000 eindgebruikers.

© 2009 SCOPE marketing technology b.v. - Alle rechten voorbehouden