De wandelende abri als nieuw reclame medium


DE BILT, 20090130 -- De Walking Board is hét nieuwe outdoor reclameconcept dat Tripitch Mediacreatives zaterdag a.s. introduceert bij de introductie van de T-Mobile G1 met Google™ mobiele telefoon in Nederland.

Op 24 plaatsen in Nederland zal de introductie van de nieuwe T-Mobile G1 mobiele telefoon ondersteund gaan worden met wandelende verlichte abri’s. Walking Board is de nieuwe manier van fieldmarketing in de winkelstraat. Merkactivatie bureau Kumpany integreerde de Walking Boards in hun concept voor T-Mobile: G1- Day. Tijdens G1-Day worden de verlichte abri’s door promotiemedewerkers op de rug gedragen. Op de borden wordt iedereen opgeroepen om naar T-Mobile Shops te komen, daar maken zij kans op een gratis G1.

Nieuw in Nederland
In verschillende landen in Europa is dit medium al een succes. Tripitch Mediacreatives, vooral bekend van innovatieve internet- en digitale retailconcepten, heeft dit gepatenteerde product naar Nederland gehaald. Merken zijn steeds opzoek naar nieuwe manieren om de aandacht van de consument te trekken. De eenvoud en herkenbaarheid van dit medium blijft verassend en zal dit jaar meer in onze steden gaan verschijnen.