Linders Bonbons heeft succes op ISM met bonbon met 23-karaats goud


VOERENDAAL, 20090210 -- Op 1 februari 2009 presenteerde Linders Bonbons zeer succesvol de nieuwe exclusieve bonbon met 23-karaats goud - GOLDLEAF CHOCOLATE - op de 39ste Internationale Sübwarenmesse (ISM) in Keulen (Duitsland).

Het succes was mede te danken aan de overweldigende media aandacht die de nieuwe "gouden" bonbons kregen. Maar liefst 12 Tv-camerateams, 3 Radiozenders, en vele journalisten uit binnen en buitenland voor diverse kranten en tijdschriften hebben de 4 dagen onze stand bezocht, en er melding van gemaakt in hun programma's cq reportages.

De interesse voor de potentiële klanten uit de hele wereld was dan ook gewekt door zo'n `apart' en `uniek' product. Interesse is er vanuit heel Europa(NL, België, Duitsland, Luxemburg, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië, Spanje, Zweden, Rusland, Polen, Hongarije, Roemenië, Slovenië), Azië (Japan, Zuid-Korea, China), Midden-Oosten (Dubai, Verenigde Arabische Emiraten, Kuweit, Egypte, Iran), Noord- en Zuid Amerika (Equador, Argentinië, USA, Canada).

`Goldleaf Chocolate' is een exclusieve chocolade bonbon gemaakt van pure Belgische chocolade (70% cacao) met een zachte chocoladevulling en afgewerkt met 23-karaats bladgoud. Om het exclusieve karakter van Goldleaf Chocolate te versterken, worden ze per 9 stuks verpakt in een luxe zwarte magneetdoos met lint. Het eetbare 23 karaats bladgoud van `Goldleaf Chocolate' voldoet aan de EU- en VS- voedselregelgeving aangaande additief voor levensmiddelen E175(Goud).

De Internationale Sübwarenmesse (ISM) in Keulen was van 1 februari tot en met 4 februari 2009. De ISM is de grootste zoetwaren beurs ter wereld met 1.600 bedrijven uit 70 verschillende landen. En met zakelijk bezoekersaantal in 2009 van 32.500 personen uit 150 landen.

Linders Bonbons bestaat dit jaar 10 jaar. En heeft zich gespecialiseerd in het produceren van diverse vormen van logochocolade. Deze worden voornamelijk gekocht door bedrijven in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en België. Met het 10jarig bestaan werd een nieuw product bedacht wat resulteerde in `Goldleaf Chocolate'. Verkoop aan particulieren zal plaats vinden bij gerenommeerde exclusieve winkels en voor bedrijven via de branche van promotionele producten, relatiegeschenken en premiums.





Ingezonden persbericht