Auto review zoekt autokenner van het jaar

een jaar lang gratis Jeep rijden

NIJMEGEN, 20090210 -- Auto Review heeft voor de autokenners van Nederland en België een bijzondere uitdaging. In april vindt tijdens een wervelende show op de AutoRAI de Autokenner van het jaar-verkiezing plaats. De presentatie van deze quiz zal in handen zijn van een echte autoriteit op het gebied van auto's. De strijd wordt mede mogelijk gemaakt door RAI Vereniging en Jeep.

Hoe word je autokenner van het jaar?
Vanaf 15 januari kunnen deelnemers zich aanmelden via de speciale website www.autokennervanhetjaar.nl Eenmaal aangemeld ontvangt de deelnemer elke week automatisch een linkje naar de tien Vragen van de Week. Worden de vragen goed beantwoord, dan dingt de deelnemer automatisch mee naar een felbegeerde plaats in de quiz samen met de 200 grootste autokenners van Nederland. De spelshow vindt plaats in een van de zalen van de RAI. Na de finaleronde van de spannende quiz is de Autokenner van het Jaar 2009 bekend.

Arjan Kropman, hoofdredacteur van Auto Review: "De deelnemer zal het niet makkelijk krijgen voordat hij doordringt tot de finaleronde. Maar de beloning is uiteindelijk vorstelijk, want de hoofdprijs is een jaar lang gratis rijden in een Jeep Patriot."

Over F&L Automotive Publications
F&L Automotive Publications is onderdeel van de F&L Publishing Group B.V., een middelgrote uitgeverij die gevestigd is in Nijmegen. F&L Publishing Group B.V. heeft zes specialisaties: auto's, koken, fotografie & beeldbewerking, computers, games en webdesign. Bekende titels zijn Auto Review, koken & genieten, c't, Chip, Computer easy, Advanced Photoshop en Photoshop Creative.

Ingezonden persbericht