Kwart miljoen Nederlanders mogen koken met chef-kok

19/02/2009 09:46

Reader's Digest


- Persbericht -

Reader's Digest keert terug op de Huishoudbeurs

Kwart miljoen Nederlanders mogen koken met chef-kok

Amsterdam, donderdag 19 februari 2009 - Op de Huishoudbeurs krijgen bezoekers dit jaar de kans om heerlijke gerechten te bereiden aan de zijde van een heuse chef-kok. In het 'Kooktheater' geven twee chef-koks afwisselend drie interactieve kookdemonstraties per uur, waarbij zij culinaire inspiratie halen uit het nieuwe kookboek van Reader's Digest. Met haar lancering van Eet Gezond Blijf Gezond keert de uitgeverij dit jaar na enkele jaren afwezigheid terug op de Huishoudbeurs.

Hal nummer elf, de Culinaire Hal van de Huishoudbeurs 2009, is deze week het decor van het zogenaamde Kooktheater. In deze arena voor liefhebbers van culinair genot, krijgen bezoekers de kans om samen met een gerenommeerde chef-kok een heerlijk gerecht te bereiden uit het nieuwe kookboek van Reader's Digest: Eet Gezond Blijf Gezond. De kookdemonstraties, waaraan steeds twee mensen uit het publiek mogen deelnemen, gaan de hele dag door en bieden de kwart miljoen bezoekers een greep uit de uitgebreide keuze van voortreffelijke, maar gezonde gerechten.

Kennis en koken

Deze rijk geĂŻllustreerde kookencyclopedie uit de stal van Reader's Digest telt liefst 320 pagina's en meer dan 300 heerlijke recepten. Eet Gezond Blijf Gezond is verkrijgbaar bij het Kooktheater op de Huishoudbeurs.


- Einde bericht -

Over Reader's Digest

The Reader's Digest Association, Inc., is een internationale media- en marketingonderneming met meer dan 20 merken. Reader's Digest zorgt voor inspiratie, kennisontwikkeling en entertainment en brengt lezers/website bezoekers over de hele wereld met elkaar in contact. Het concern heeft vestigingen in 45 landen die boeken, tijdschriften, educatieve uitgaven en muziek- en videoproducten uitbrengen in lokale markten. Hiermee heeft Reader's Digest een totaal klantenbestand van 100 miljoen huishoudens in 79 landen opgebouwd. De onderneming publiceert 92 tijdschriften, waaronder 50 edities van Reader's Digest, het tijdschrift met de grootste oplage ter wereld, en onderhoudt 65 merkwebsites die 18 miljoen unieke bezoekers per maand genereren. De onderneming verkoopt wereldwijd 68 miljoen boeken, muziek- en videoproducten per jaar. Het hoofdkantoor is gevestigd in Pleasantville, New York.