Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

TCD2009 nu al 20 procent meer voorregistraties dan 2008

TCD is uitgelezen plek om zaken te doen in economisch zwaar weer

Woerden, 26 maart 2009 - TCD, met het thema 'OPEN voor de klant', is dit jaar populair. Bezoekers kiezen juist nu voor face to face contacten. Met nog 26 dagen te gaan, zijn er bijna 20 procent meer voorregistraties voor de drie beurzen dan in 2008.

TCD werd voor het eerst in 2000 georganiseerd en is inmiddels uitgegroeid tot een traditie. De beurs staat in de thuiswinkel-, contactcenter- en dialoogmarketingwereld bekend als een uitgelezen plek om zaken te doen, business te genereren en zichtbaar te zijn in de markt. Juist in economisch zwaar weer geeft de beurs bezoekers kansen en men kiest juist nu voor de traditionele face to face contacten. Dit wordt erkend door veel mensen getuige het feit dat de Thuiswinkel Vakbeurs, de ContactCenter Vakbeurs en de Dialoog Marketing Vakbeurs 2009 samen al 20 procent meer voorregistraties hebben dan in 2008. Programma highlights
Het inspirerende congresprogramma van TCD2009 is mede debet aan de grote belangstelling dit jaar. Bekende sprekers zoals Prof. Dr. Cor Molenaar en Goos Eilander snijden interessante thema's aan zoals 'Het einde van de winkelstraat? Kansen en bedreigingen voor de retail, fabrikanten en merken!' en 'De laatste ontwikkelingen en consumententrends'. Ook komen interessante klantcases aan bod, zoals de klantcase voor uitzendorganisatie Luba van Maxlead, de Search Engine Marketing Award winnaar 2009. Daarnaast zijn op het Marketing Succesplein op de Dialoog Marketing Vakbeurs praktische powersessies te volgen. Onderzoeken
Toonaangevende onderzoeken die inzicht geven in de markt worden gepresenteerd. De Thuiswinkel Marktmonitor van Blauw Research, in opdracht van Thuiswinkel.org, geeft antwoord op vragen als: Wie zijn de online kopers in mijn branche, wie zijn de belangrijkste spelers in mijn branche en hoeveel wordt er verkocht in mijn branche? Integron heeft een belevingsonderzoek uitgevoerd waarin de klantgerichtheid van de organisatie centraal staat: 'Hoe klantgericht is Nederland?' Exposanten
Ook de exposanten weten dit jaar TCD beter te vinden dan voorgaande jaren. Bezoekers kunnen op 21, 22 en 23 april rekenen op een breed aanbod. Naast veel vertrouwde exposanten die al meerdere jaren achtereen deelnemen, zoals DM Interface, Newtel en Ogone, zijn er aansprekende nieuwkomers, zoals Copernica, Genesys en ExactOnline. Ook internationaal is er veel interesse in de Nederlandse markt, dit blijkt uit het grote aandeel internationale exposanten, bijvoorbeeld Neolane, Hybris en CAS. De Nederlandse markt is mede door zijn diversiteit en openheid in trek.

Martijn de Weerd, marcommanager van BBP: 'Met meer dan 200 exposanten en de hoge bezoekers aantallen is TCD2009 de perfecte plek voor directeuren, marketeers, webwinkeliers, online specialisten, customer service managers en call center managers om elkaar te ontmoeten en zaken te doen. Een traditioneel evenement als TCD is de uitgelezen plek om direct contact met elkaar te hebben. We verwachten dat, gezien de voorinschrijvingen tot nu toe, TCD2009 een record aantal bezoekers zal trekken.'

Registreren
Bezoekers kunnen zich registeren voor de Thuiswinkel Vakbeurs, ContactCenter Vakbeurs en Dialoog Marketing Vakbeurs. Klik hier voor registratie voor TCD2009.

Ook exposanten kunnen zich nog inschrijven voor de Thuiswinkel Vakbeurs, ContactCenter Vakbeurs en Dialoog Marketing Vakbeurs. Klik hier om u als exposant in te schrijven voor TCD2009. Over TCD
TCD bestaat uit drie vakbeurzen voor de segmenten thuiswinkelen ofwel online verkoop, customer care & contact en dialoog marketing. Door deze unieke combinatie van vakgebieden kunnen marketeers, webwinkeliers, contactcentermanagers, inkopers en CRM-verantwoordelijken de juiste oplossingen voor hun klanten vinden. Kennissessies, award-avonden en netwerkborrels zijn onderdeel van iedere vakbeurs. Jaarlijks trekken de beurzen meer dan 10.000 bezoekers en 200 leveranciers. Hiermee is TCD het grootste evenement op het gebied van e-commerce in de Benelux.www.tcd.nl

Het thema van de TCD2009 is "OPEN voor de klant":
Op verzoek; de klant bepaalt wanneer en hoe hij de dialoog wil aangaan. Persoonlijk; de klant wil behandeld worden als een individu en geen deel uitmaken van de massa. Ervaren; de klant wil gevraagd en ongevraagd zijn mening geven over producten en diensten, hij wil ervaren dat bedrijven openstaan voor zijn ideeën en hij wil daadwerkelijk invloed hebben en betrokken zijn bij de ontwikkeling van producten en diensten. Netwerk; om succesvol te zijn moeten bedrijven weten waar de (potentiële) klanten zich bewegen en deel uit maken van hun omgeving.

Meer informatie voor de pers
Lubbers & De Jong
Margreet Poolman
T 020 421 0565
E margreet@l-dj.nl