Wat nou crisis.. succes op AutoRAI

07/04/2009 17:31

Promotion Partners B.V.

Tegen alle crisis berichten in is het bij Promotion Partners drukker dan ooit geweest. Voor opdrachtgevers als o.a. KIA, Jaguar, Hyundai, Toyota, Lexus, Opel en Chevrolet zijn de afgelopen weken 128 mensen getraind en ingezet tijdens de AutoRAI 2009.

Korte planning

"Normaliter zijn we maanden vooruit al bezig met de planning van de AutoRAI en leggen we mensen al 3 maanden van tevoren vast om er zeker van te zijn dat we voldoende ervaren teams hebben om de vraag aan te kunnen. Alleen dit jaar was er nog lang onduidelijkheid over het totale concept en de invulling daarvan, wie er wel en niet zouden deelnemen aan de beurs en hoe de importeurs zouden omgaan met de nieuwe opzet. Daarom was nu de planningsperiode korter dan gebruikelijk" aldus Juliëtte de Vries, managing director van Promotion Partners.

Succes

Ondanks de korte planningstijd zijn wij erin geslaagd goede teams samen te stellen die voornamelijk ingezet worden voor het genereren van kwalitatieve leads voor de diverse auto merken. De geluiden van de standmanagers zijn bijzonder positief over de resultaten die de dames boeken en over de professionaliteit van de teams. Dus ondanks de aangepaste opzet is het succes niet uitgebleven. Vanzelfsprekend zijn wij er zelf ook bij gebaat als ook deze editie succesvol verloopt. Niet alleen voor de huidige opdrachtgevers, maar ook voor opdrachtgevers in de toekomst.

Over Promotion Partners

Promotion Partners is een allround promotie, hostess en organisatie bureau met een bestand van ruim 1.000 flexwerkers. Promotion Partners levert diensten als hospitality, cosmetica-, en in-store promoties, sampling en merchandising.

In de ruim dertig jaar sinds oprichting is het bedrijf uitgegroeid tot een professionele organisatie die landelijke opereert. Het kantoor van Promotion Partners is gevestigd in Ouderkerk aan de Amstel. Tot de klantenkring van Promotion Partners behoren onder andere Amsterdam Airport Schiphol, De Telegraaf, Heineken, ING, LU, Mojo Concerts, Orange, Batavus en een veelheid automerken.

De divisie cosmetica werkt voor geuren als Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Cacharel, Bulgari, Hermes Gucci, D?, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier, Issey Miyake, Narciso Rodriguez, Givenchy, Diesel, Burberry, Versace, Armani en Viktor en Rolf. Daarnaast voor cosmetica merken als Lanc(oo)me, Helena Rubinstein, Guerlain, YSL, La Prairie. L'Occitane en Clarins.





http://www.autorai.nl/


Noot voor de redactie: