Ingezonden persbericht


Personaliabericht

Director Marketing Communications De Telefoongids start eigen onderneming 'Permissie'

Tilburg, 7 april 2009 - Per april start Marcel van der Molen met marketing communicatieadviesbureau Permissie. Het bureau richt zich op Consultancy en Interim management op het gebied van marketing communicatie -zowel in als extern- en PR. Van der Molen richt zich op profit en non-profit organisaties.

Van der Molen was Director Communications & Database management De Telefoongids BV (European Directories EDSA) en Marketing Director Local Directories & Outdoor publications. Hij maakte onder andere deel uit van het integratieteam die het samengaan De Telefoongids en Gouden Gids leidde.

Het nieuwe bureau heeft vanuit Van der Molens achtergrond een uitgebreide expertise op het gebied van strategisch communicatieadvies voor gemeenten en lokale overheden. De kracht van Permissie en tevens het succes is volgens Van der Molen , samen met de opdrachtgever meedenken om doelstellingen op een effectieve wijze te helpen realiseren.

Over Permissie
Permissie verzorgt communicatie advies en interim management voor profit en non-profit organisaties. Permissie is een compacte organisatie en werkt nauw samen met gespecialiseerde partners. Het bureau is gespecialiseerd in marketing en communicatie en 'verandermanagement'. Op basis van consultancy (inventarisatie en advies), interim management (uitvoering en implementatie) zorgt Permissie voor effectieve, professionele communicatie en management. Daarnaast voert het bureau audits uit, doet het de coördinatie en de uiteindelijke implementatie van projecten. Ook is permissie in te schakelen voor crisiscommunicatie en woordvoerderschap.

Voor meer informatie,