Ingezonden persbericht


PERSBERICHT - 14 april 2009 -
Ongekend succes voor erotiek postorder PABO BV

Walsoorden, 14 april 2009 - De impact bij het bericht 'Pabo zoekt testpersonen' van vorige maand, had zelfs Pabo niet kunnen voorspellen! Binnen no time waren er maar liefst 9.100 aanmeldingen geregistreerd. De klantenservice van het erotiekconcern werd overspoeld met vragen. Sommige mensen probeerden telefonisch een wit voetje te halen!

De actie kan zeer zeker geslaagd genoemd worden. Binnen één dag had het erotiekbedrijf reeds meer dan 9.100 aanmeldingen ontvangen. Inmiddels is dit aantal meer dan verdubbeld. Inderdaad, zo'n 23.413 kandidaten hebben zich beschikbaar gesteld en willen dolgraag een plekje veroveren in het testpanel. Niet alleen het aantal aanmeldingen overtrof alle verwachtingen, zelfs de interesse in ons buurland - met name België - is immens groot. Ook onze zuizuiderburen willen een beslissende stem uitbrengen als het om kwaliteit van volwassen speelgoed gaat. De jongste deelnemer is amper 21 lentes jong en de oudste is maar liefst 78 jaar! Opvallend is ook dat evenveel mannen als vrouwen zich opgegeven hebben. Hieruit blijkt duidelijk dat erotiek leeft onder alle leeftijdsgroepen én onder beide seksen. Ook mag geconcludeerd worden dat mensen zich bewuster zijn van hun aankopen, of het nou om primaire levensbehoeften gaat of niet. En ook zouden we kunnen stellen dat hoe slechter het gaat met de economie, hoe beter het gaat voor de erotiek- en aanverwante handel.

Daarom heeft Pabo besloten geen 500, maar 1.000 personen in te schakelen om alle erotische producten te keuren en te beoordelen. Gezien het aantal vrijwilligers, wordt er wellicht besloten om elk panel telkens uit andere personen te laten bestaan. Het vergt nog wat logistiek denkwerk en heel wat administratie om alles in kannen en kruiken te gieten, maar Pabo wil de eerste workshop houden in juni a.s. De uitverkoren deelnemers krijgen ruim van tevoren te horen welke datum het precies wordt. De uiteindelijke kwaliteitsrapporten zullen gepubliceerd worden op internet en in de catalogi.


---

NOOT VOOR DE REDACTIE,

Ingezonden persbericht