Ingezonden persbericht


JuniorSenior genomineerd voor SABRE Award

Amsterdam, 21 april 2009- Het Europees opererende marketingbureau JuniorSenior is met het Nederlands Kampioenschap Achteruit Inparkeren Voor Vrouwen, een initiatief van Hertz, wederom genomineerd voor een prestigieuze PR award.

In december ontving het bureau reeds de Excellence Award, deze keer betreft het de 2008 EMEA (Europe, Middle East & Africa) SABRE Award, die op 21 mei zal worden uitgereikt in Stockholm, Zweden. Op internationaal niveau zijn bureaus geselecteerd die met PR zijn uitgeblonken in 2008. Hierin is JuniorSenior met het Nederlands Kampioenschap Achteruit Inparkeren voor vrouwen, volgens een jury van experts zeer goed geslaagd.

Het Kampioenschap Achteruit Inparkeren vond in mei 2008 plaats in de hoofdstad. JuniorSenior en Hertz vonden het tijd om voorgoed af te rekenen met het imago dat vrouwen niet achteruit zouden kunnen inparkeren. De reacties van vrouwen in Nederland waren enorm en ook de aandacht voor het event in de (internationale) media was niet te missen. Op het Java-eialand in Amsterdam streden ruim 10 vrouwen tegen elkaar om de felbegeerde titel van Beste Inparkeerster binnen te slepen. De winnares mocht een jaar lang gratis in een Mercedes SLK rondrijden.

Over de SABRE awards
SABRE staat voor Superior Achievement in Branding and Reputation en is één van de meest prestigieuze awards op het gebied van Brand Building, Reputation Management en Public Relations. SABRE Awards worden onderverdeeld in de categorieën Gold, Silver, Bronze, Iron en Platinum, elk voor een andere discipline. De Platinum SABRE wordt uitgereikt aan het bureau met de beste resultaten over een heel jaar, in dit geval 2008. Inzendingen van landen over de hele wereld worden vooral op aantoonbare resultaten beoordeeld. Hertz strijdt in de categorie EMEA met landen uit Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Einde persbericht


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Noot voor de redactie,