Ingezonden persbericht


AGENDABERICHT

Op 21, 22 en 23 april vindt TCD plaats in de Jaarbeurs Utrecht

Woerden, 3 maart 2009 - TCD bestaat uit drie vakbeurzen: de Thuiswinkel Vakbeurs, de Contactcenter Vakbeurs en de Dialoog Marketing Vakbeurs. Het thema van TCD is dit jaar is "Open voor de klant".

OPEN voor de klant wil zeggen:
Op verzoek; de klant bepaalt wanneer en hoe hij de dialoog wil aangaan. Persoonlijk; de klant wil behandeld worden als een individu en geen deel uitmaken van de massa. Ervaren; de klant wil gevraagd en ongevraagd zijn mening geven over producten en diensten, hij wil ervaren dat bedrijven openstaan voor zijn ideeën en hij wil daadwerkelijk invloed hebben en betrokken zijn bij de ontwikkeling van producten en diensten. Netwerk; om succesvol te zijn moeten bedrijven weten waar de (potentiële) klanten zich bewegen en deel uit maken van hun omgeving.

Programma
TCD omvat drie vakbeurzen: de Thuiswinkel Vakbeurs, de Contactcenter Vakbeurs en de Dialoog Marketing Vakbeurs. Klik hier voor het volledige programma van TCD.

Persvertegenwoordigers kunnen zich aanmelden voor de vakbeurzen via het e-mailadres: margreet@l-dj.nl

Locatie
Jaarbeurs Utrecht
Hal 3 en 4
Jaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht
Route

Over TCD
TCD bestaat uit drie vakbeurzen voor de segmenten thuiswinkelen ofwel online verkoop, customer care & contact en dialoog marketing. Door deze unieke combinatie van vakgebieden kunnen marketeers, webwinkeliers, contactcentermanagers, inkopers en CRM-verantwoordelijken de juiste oplossingen voor hun klanten vinden. Kennissessies, award-avonden en netwerkborrels zijn onderdeel van iedere vakbeurs. Jaarlijks trekken de beurzen meer dan 10.000 bezoekers en 200 leveranciers. Hiermee is TCD een van de grootste evenementen op het gebied van e-commerce in de Benelux. www.tcd.nl

Meer informatie voor de pers
Lubbers & De Jong
Margreet Poolman
T 020 421 0565
E margreet@l-dj.nl