Wereldprimeur voor online Event Driven Marketing 20/04/2009 10:56

PR Newswire

ZEIST, Nederland, April 20 /PRNewswire/ --

- E-Village introduceert Clang (SAAS)

E-village, marktleider in online marketing software, lanceert op 23 april op marketingevenement TCD in Utrecht haar nieuwste product, Clang. Clang is 's werelds eerste event driven marketing software as a service. Clang bundelt de mogelijkheden van CRM, Campagne Management, Design en Email Marketing in één krachtige, kosteneffectieve applicatie. Clang sluit naadloos aan op bestaande databases, en is via het web toegankelijk. Meer dan ooit stelt Clang organisaties in staat om individuele klanten op het juiste moment te benaderen, én met het juiste aanbod. Clang is op dit moment al verkrijgbaar in Nederland, Engeland, Spanje en Canada.

'Het digitale tijdperk en de individualisering van de klant
stelt marketeers voor nieuwe uitdagingen. Clang is specifiek ontwikkeld om deze uitdagingen te beantwoorden,' zo stelt Robert Rebergen, Managing Partner van E-Villlage. 'Consumenten worden elke dag bestookt met een constante stroom aan commerciële boodschappen. De uitdaging is om op het juiste moment in de belevingswereld van de klant, een op maat gesneden aanbod, te doen en het contact te behouden.

Wie de concurrentie een stap voor wil blijven, en de
opbrengsten van campagnes verder wenst te vergroten, moet een scherper inzicht krijgen in de wensen en behoeften van iedere klant, om hier vervolgens op het juiste moment op in te kunnen spelen. Dat stellen marketing goeroes als Alan Weber, Egbert van Bel en Ed Sander. Alleen dan is de marketeer in staat om met de juiste toon, en een gepersonaliseerd aanbod, de klant te kunnen overtuigen, of het nu gaat om honderden, duizenden of zelfs miljoenen klanten te gelijk. Juist op dit vlak vervult Clang een voortrekkersrol, als 's werelds eerste Event-Driven Marketing platform.

'Clang brengt de belangrijkste nieuwe technologische
ontwikkelingen in de praktijk, en biedt marketeers een flexibele, schaalbare en betrouwbare omgeving, die hen op eenvoudige wijze in staat stelt om de effectiviteit van campagnes te meten, te evalueren en vervolgens te optimaliseren', zegt Rob Weerts, Managing Partner en hoofd van de afdeling productontwikkeling van E-Village. 'Clang stelt zijn gebruikers in staat om met een ongeëvenaarde mate van personalisatie en interactiviteit met hun klanten te communiceren, en draagt hierdoor direct bij aan effectievere campagnes, duurzamere klantrelaties en een verhoogde opbrengst.'

Over Clang

Clang is een unieke combinatie van CRM, Campagne Management en E-mail marketing in een. Het sluit naadloos aan op bestaande databases, en kan via het web, op afstand worden gebruikt. Op basis van zelf definieerbare criteria verzamelt en verrijkt Clang gedrags- lifestyle- en andere relevante klantgegevens, door middel van 'deep metatagging'. Clang zet de marketeer terug in de bestuurdersstoel: middels een overzichtelijk dashboard wordt het succes van vorige en huidige campagnes snel inzichtelijk gemaakt, hetgeen direct leidt tot betere strategische beslissingen.

De overzichtelijke interface en steile leercurve bieden
gebruikers de vrijheid om binnen enkele minuten complete, geavanceerde campagnes te formuleren en te implementeren. Clang zorgt er letterlijk voor dat elke nieuwe online marketing campagne succesvoller is dan de vorige. En door interactie met elke klant te kunnen personaliseren, zorgt het onmiddelijk voor een drastische verhoging van het rendement van iedere campagne.

Voor meer informatie: zie http://www.createaclang.com

http://www.e-village.nl