Ingezonden persbericht

Unamic in top 3 NCCA Sales Award

Unamic/HCN, facilitair specialist in outsourcing en advies op het gebied van klantprocessen, is in de top 3 geëindigd van de NCCA Sales Award 2009. De uitreiking van de Award vond op woensdagavond 22 april plaats tijdens het NCCA Gala in het Beatrix Theater te Utrecht.

De genomineerde Sales case betrof de samenwerking tussen Unamic/HCN en MKB Energie, dochter van Eneco. Het unieke karakter van deze case is het lef dat MKB Energie heeft gehad om het contact met haar klanten volledig uit te besteden bij Unamic/HCN. Unamic/HCN verzorgt niet alleen verkoopbinnendienst werkzaamheden alsook verkoopbuitendienst activiteiten. Daarnaast is de frontoffice volledig geïntegreerd met de back office. Mede daardoor is MKB Energie er in geslaagd om sterk te groeien in het competitieve MKB segment met een aantoonbaar lagere cost of acquisition.

Jeroen ten Haave, directeur Unamic/HCN: "Het was een mooie avond voor de contactcenter branche en het is een compliment om uit het grote aantal ingestuurde cases in de top 3 te staan. MKB Energie en Unamic/HCN werken al sinds 2005 samen en dit is een kroon op ons werk van de afgelopen jaren."

Arash Aazami, manager MKB Energie:"De nominatie voor deze belangrijke award is in grote mate te danken aan de bereidheid van Unamic/HCN om volledig in te spelen op de behoefte van MKB Energie en haar klanten, en de juiste mensen hiervoor beschikbaar te stellen. Deze bereidheid, gecombineerd met het aanbod op maat voor het MKB-segment, hebben borg gestaan voor het succes van MKB Energie in de afgelopen jaren."

Over Unamic/HCN

Unamic/HCN is actief op het gebied van Business Process Outsourcing van klantprocessen. Met 10 vestigingen in de Benelux, drie offshore vestigingen (Paramaribo, Istanbul, Antalya) en drie onsite locaties bij opdrachtgevers is Unamic/HCN de grootste onafhankelijke partij op de Nederlandse markt en marktleider op het gebied van offshore klantcontact. Om te beantwoorden aan operationele en strategische doelstellingen van opdrachtgevers biedt Unamic/HCN een aantal flexibele diensten op het gebied van klantprocessen. Bijvoorbeeld klantenservice, technische helpdesk, sales, facturatie en credit management. Tevens is het mogelijk adviseurs of trainers van Unamic/HCN in uw eigen organisatie in te zetten om processen in te richten, te verbeteren of om uw eigen mensen op te leiden.