Ingezonden persbericht


Reclamebureau geeft nieuwe betekenis aan bureaupitch Ludieke actie (met serieuze ondertoon) van XO Creative Agency zet reclamewereld op zn kop

`Een omslagpunt in de reclamewereld' noemt Bart Hofman, het creatieve brein van XO Creative Agency het. `Als vernieuwend reclamebureau leek het ons leuk de wereld eens op z'n kop te zetten. We geven de pitch, vaak gebruikt om een reclamebureau te selecteren, een nieuwe betekenis door `m als reclamebureau zelf uit te schrijven. We nomineren een aantal merken om deel te nemen aan de door ons uitgeschreven pitch 2009,' vertelt Hofman overtuigd.

,,In verband met concurrentieposities kan en wil XO slechts één toppartner per branche bedienen, vertelt Hofman. ,,Om deze te kunnen selecteren heeft XO het project "Pitch2009" opgestart, met als doelstelling: het selecteren van nieuwe partners. XO draait de zaken om en legt de nadruk op het belang van een goede match tussen klant en bureau. Zoals Hofman het verwoord: ,,Alleen een optimale samenwerking leidt tot sublieme resultaten.

Genomineerden ontvangen een uitnodiging om deel te nemen aan de, door XO Creative Agency uitgeschreven, pitch. Hofman lacht: ,,En de hoofdprijs is... Een samenwerkingsverband met XO Creative Agency natuurlijk! Op ludieke manier, maar zeker met een serieuze ondertoon, maakt XO haar unieke manier van denken kenbaar. ,,Wij denken anders, we werken anders, we werken vanuit onze passie om ultieme resultaten te behalen: Pitch 2009!

Sinds juni 2008 werkt een viertal zeer ervaren en toegewijde mensen samen onder de naam XO Creative Agency, wat gevestigd is in Deventer en in Amsterdam. Het werken vanuit de strategie en een intieme relatie met de klant staan centraal binnen de organisatie.

Wilt u meer weten over de pitch 2009? Kijk op www.pitch2009.nl



Ingezonden persbericht