YoungWorks start trendafdeling en online portal: Trendport


De directe verbinding met de jongerenwereld

AMSTERDAM, 20090424 -- Wie jongeren wil bereiken, moet hun belevingswereld kennen. YoungWorks, bureau voor kennis, strategie en reclame gericht op jongeren, opent die deur met YoungWorks Trendport. Een nieuwe unieke online portal met de meest actuele en complete informatie van en over jongeren tussen 12 en 24 jaar. Een onmisbare bron van informatie voor elke organisatie die voor jongeren werkt.

Els Dragt, senior adviseur trends bij YoungWorks:
"Trendport is een nieuwe service die YoungWorks biedt. De wereld van jongeren is voortdurend in beweging en de ontwikkelingen en trends volgen elkaar steeds sneller op. Bijhouden wat jongeren echt bezighoudt is bijna een dagtaak. Met Trendport kan YoungWorks die taak uit handen nemen."

Tientallen jongeren en een landelijk jongerentrendteam zorgen dat er niets gemist wordt. Ook stuurt YoungWorks regelmatig eigen cameraploegen op pad. Zij voeden Trendport continu met nieuws en ervaringen over lifestyle, media, muziek, relaties, school en werk. Kortom, alles wat speelt in de jongerenwereld. YoungWorks verzamelt, filtert en bundelt die informatie op Trendport. In specials en bondige reportages biedt YoungWorks een dieper inzicht en bovendien concrete adviezen en relevante doorvertalingen naar de praktijk. Toegankelijk, compleet en altijd actueel. Voor een demo van de portal: www.trendport.nl.

YoungWorks, www.youngworks.nl, staat al ruim tien jaar in contact met jongeren in hun eigen leef, leer- en werkomgeving en maakt analyses en monitort veranderingen in de jongerencultuur. Dit maakt YoungWorks een betrouwbare gids in de jongerenwereld.





Ingezonden persbericht