Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Uniserv businesspartner van Thuiswinkel.org

Voor opschonen en up-to-date houden van databases voor direct marketing

Pforzheim/Hoofddorp, 27 april 2009 - Uniserv, specialist in kwaliteitsbewaking van klantgegevens bij onder meer eBusiness en Direct en Database Marketing, is businesspartner geworden van Thuiswinkel.org. De businesspartners van Thuiswinkel.org zijn preferred suppliers van de thuiswinkelbranche en worden alleen na ballotage - op basis van onder meer referenties - toegelaten tot het programma. Uniserv levert aan de leden van Thuiswinkel.org diensten voor opschonen en up-to-date houden van databases voor direct marketing.

"Het businesspartnerschap betekent dat we een bedrijf zijn waar de leden van Thuiswinkel.org op kunnen vertrouwen. We werken al voor een aantal leden, waaronder Bakker-Hillegom en T-Mobile Nederland, en we verwachten nu onze diensten aan meer leden te kunnen aanbieden. Daarnaast kijken we ook naar mogelijkheden om met andere businesspartners te gaan samenwerken," zegt Matthias Fertig, Business Development Manager.

Uniserv levert een uitgebreid software- en dienstenportfolio voor de kwaliteitswaarborging van data. Een uitstekende kwaliteit van databases garandeert dat (potentiële) klanten slechts één brief ontvangen, die ook juist geadresseerd is. Hierdoor kunnen bedrijven niet alleen geld besparen maar ook de relatie met klanten verbeteren.

Het businesspartner-programma van Thuiswinkel.org richt zich op business-to-business (B2B) toeleveranciers en dienstverleners, die aantoonbaar betrokken zijn bij bedrijven die producten en diensten verkopen via internet, catalogus, post, etc. aan consumenten. De leden van Thuiswinkel.org worden ondersteund door businesspartners van de branchevereniging. In het in 2002 gestarte businesspartner-programma van de vereniging zijn de belangrijkste preferred suppliers van de branche vertegenwoordigd.

Thuiswinkel.org is de belangenvereniging voor ondernemers die producten en diensten via internet, catalogi en/of de post verkopen aan consumenten (B2C)). De vereniging behartigt de belangen van de leden zowel op nationaal als internationaal niveau. Dat gebeurt onder meer via werkgroepen, commissies, evenementen, onderzoek en publicaties. De vereniging zet zich behalve voor leden, ook in voor de belangen van de consument die aankopen doen bij de leden.

UNISERV

OPLOSSINGEN

DOWNLOAD

Over Uniserv

Uniserv GmbH is een toonaangevende Europese aanbieder van Data Quality Solutions: internationaal inzetbare software en services voor de kwaliteitsbewaking van klantgegevens bij Business Intelligence, CRM, Data Warehousing, eBusiness en Direct en Database Marketing. Met wereldwijd meer dan 3.300 installaties ondersteunt Uniserv honderden klanten bij het optimaliseren van de Single View of Customer in hun klantendatabase.

Uniserv, opgericht in 1969, telt ruim 110 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Pforzheim en de vestiging in Parijs bedienen zij gerenommeerde klanten uit uiteenlopende branches, zoals ADAC, Allianz, BMW, Bertelsmann, Commerzbank, DBV Winterthur, Deutsche Bank, Deutsche Börse Group, France Telecom, Greenpeace, GEZ, Heineken, Johnson & Johnson, Nestlé, Otto, Payback, PSA Peugeot Citroën, T-Mobile, Time Life en Union Investment. Voor meer informatie: www.uniserv.com/nl.