Autonomy Interwoven verschaft toegang tot Meaning Based Marketing


Marketingbranche ondergaat drastische transformatie

NIEUWEGEIN, 20090427 -- Autonomy, leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen, heeft haar visie gegeven over toekomstige klantinteractie. Dit is het resultaat van de gecombineerde oplossing die is ontstaat na de integratie van Autonomy IDOL met Autonomy Interwoven. De producten van Interwoven verbeteren de menselijke interactie met informatie, terwijl de technologie van Autonomy hieraan betekenis geeft. Deze combinatie biedt organisaties een geheel nieuwe en effectievere aanpak voor de interactie met klanten.

Vandaag de dag worden marketeers geconfronteerd met diverse uitdagingen, die vertaald moeten worden naar de huidige, traditionele systemen en benaderingen. Meer dan tachtig procent van alle data wereldwijd is ongestructureerd en is vormgegeven in bijvoorbeeld social media, blogs, twitter berichten, instant messaging, e-mail, documenten, beeldmateriaal en rich media. Daarnaast hebben organisaties te maken met lage conversieaantallen van online oriëntatie op de website naar daadwerkelijke leads, verminderde klantloyaliteit en het onvermogen om te reageren op de feedback en het sentiment van klanten. Tot slot werken marketeers vaak met een grabbelton vol met niet-geïntegreerde oplossingen, waardoor het moeilijk wordt om alle informatie binnen een onderneming aan elkaar te koppelen en toe te passen in de werkzaamheden.



De combinatie van Autonomy IDOL en Autonomy Interwoven biedt een aantal nieuwe functionaliteiten, waaronder:



- De mogelijkheid om de gevoelens van klanten, die zij op het web kenbaar maken, te ontdekken en daarop te reageren. Organisaties kunnen belangrijke trends en gevoelens van klanten die geuit worden op onder andere blogs en sociale netwerksites identificeren. Aan de hand van impliciete en expliciete informatie kan een conceptueel profiel van een klant worden gemaakt.

- De Optimost technologie kan automatisch relevante klantgroepen segmenteren, waarna deze groepen nu en in de toekomst proactief benaderd kunnen worden met voor hen relevante aanbiedingen.

- Geavanceerde functionaliteiten voor Rich Media. Autonomy biedt oplossingen voor het begrijpen, categoriseren en classificeren van beeld- en geluidmateriaal en rich media bestanden. Zo kunnen aanbieders van consumentenproducten automatisch videobestanden terugvinden waarin hun product te zien is. Dit kan worden gekoppeld aan promotionele campagnes en gebruikt worden voor het realiseren van een beter organisch zoekresultaat.

- De mogelijkheid om corporate websites en transacties die daarop plaatsvinden automatische te archiveren en te controleren of dit compliant is met wet- en regelgeving.



Voor meer informatie, bezoek www.interwoven.com/index_web_sol.jsp.





Ingezonden persbericht