Succes mini-wenskaartjes krijgt vervolg in Moederdagactie

28/04/2009 17:21

Bruna BV

Een groot gebaartje met een klein kaartje

Houten, 29 april 2009 - De actie met de mini-wenskaartjes die boekhandelketen Bruna vorige week heeft ingezet, is een groot succes. Er zijn inmiddels bijna 600.000 kaartjes weggegeven. Deze pure vorm van socializen maakt veel reacties los op internetfora en Bruna-klanten bellen naar het hoofdkantoor voor dat ene speciale kaartje. Aansluitend op dit succes start Bruna samen met TNT Post een speciale Moederdagactie. Moeders van Bruna-klanten kunnen hiermee op 10 mei weer eens ouderwets worden verrast met een kaartje.

Bruna startte de oorspronkelijke actie met de mini-wenskaartjes vanuit de gedachte dat het weggeven van een kaartje, zeker in deze tijd, een klein gebaar van grote betekenis is. De kaartjes zijn leuk om weg te geven of om op een cadeautje of een bos bloemen te bevestigen. Omdat ze te klein zijn om te versturen, is Bruna speciaal voor moederdag een samenwerking aangegaan met TNT Post. De mini-wenskaartjes kunnen nu in een unieke en bovendien gratis verzendkaart worden gestopt en en na frankering worden verstuurd. Deze gratis verzendkaart krijgen klanten bij alle Bruna winkels zolang de voorraad strekt. Deze Moederdagactie duurt van 1 mei tot 10 mei.

Er zijn vijftig verschillende soorten mini-wenskaartjes, van vijf bij vijf centimeter groot. Op de kaartjes staan foto's of afbeeldingen van bekende personages als Paul Frank, Pussy Deluxe, Dikkie Dik en Kikker. A-merken als Frank, Catarina Estrada en PIP werken mee de actie. Ook zijn er speciale accessoires ontwikkeld om de mini-wenskaartjes in te doen, zoals een deurhanger, een keycord, een verzamelmap en nu - speciaal voor moederdag - een gratis verzendkaart.





http://www.bruna.nl/miniwenskaartjes