Gemeente Oldenzaal


Actueel nieuws

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Oldenzaal 2009 en inkoop- en aanbestedingsbeleid

gepubliceerd op : 29-4-2009

Onlangs zijn in Netwerkstadverband nieuwe algemene inkoopvoorwaarden vastgesteld, die gelijk zijn voor alle Netwerksteden. De voorwaarden zijn voor iedere gemeente apart gedeponeerd en krijgen de naam van de betreffende gemeente.

Het college van burgemeester en wethouders heeft op 10 maart 2009 de algemene inkoopvoorwaarden vastgesteld. De voorwaarden van Oldenzaal zijn op 17 april 2009 gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank Almelo onder depotnummer 18/2009.

Ook heeft het college onlangs het aangepaste inkoopbeleid vastgesteld. In dit beleidsdocument zijn wijzigingen aangebracht van reeds door het college vastgestelde zaken. Dit betreft de criteria voor afwijking van het inkoop- en aanbestedingsbeleid, beleid en aanpak van duurzaam inkopen en de algemene voorwaarden. Daarnaast zijn tekstuele wijzigingen aangebracht om de leesbaarheid te verhogen.

Hier vindt u de algemene inkoopvoorwaarden en het aangepaste inkoop- en aanbestedingsbeleid.