Nieuwe Autonomy Interwoven TeamSite optimaliseert marketingacties


Eerste softwareoplossing die webanalyse, online testen en web content management integreert

NIEUWEGEIN, 20090511 -- Autonomy, leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen, introduceert een verbeterde versie van Autonomy Interwoven TeamSite. De nieuwe versie is extra krachtig, doordat de oplossing gebaseerd is op Autonomy's Intelligent Data Operating Layer (IDOL) server. De nieuwste versie van TeamSite integreert het web content management (WCM) platform van Autonomy Interwoven met nieuwe functionaliteiten, zoals multivariabel testen (MVT) en closed-loop analyse. Marketeers kunnen hierdoor nog makkelijker websites creëren, opleveren, optimaliseren en analyseren, met als doel meer online bezoekers te trekken.

Betere gebruikerservaring en bedrijfsresultaten

Door multivariabel testen en webanalyse te combineren binnen de TeamSite WCM-oplossing, kunnen organisaties op een intelligente manier hun websites optimaliseren met als doel de gebruikerservaring te verbeteren en online conversies te vergroten. Marketeers kunnen eenvoudig analysedata over de performance van de website bekijken. Daarnaast kunnen tests snel ontwikkeld en uitgevoerd worden om de optimale gebruikerservaring van de site te bepalen. Aan de hand van de tests kan de meest effectieve content worden aangeleverd.



Autonomy Interwoven is de eerste softwareleverancier die een WCM-oplossing biedt met geïntegreerde MVT en closed-loop analyse functionaliteiten binnen één interface. Het is mogelijk om met een self-service model binnen TeamSite gebruik te maken van de website testfunctionaliteiten van Autonomy Optimost. De nieuwe oplossing combineert de intelligentie van web A/B testen, multivariabel testen en analyse met het gemak en de kracht van de leidende WCM-oplossing van Autonomy Interwoven. Met deze oplossing kunnen organisaties hun online resultaten significant verbeteren, omdat zij sneller nieuwe webapplicaties kunnen lanceren en ongekende online gebruikerservaring kunnen realiseren.



"Autonomy Interwoven heeft in het verleden altijd innovatieve oplossingen ontwikkeld die significante stappen voorwaarts hebben opgeleverd voor de hele branche", aldus Victor Cohen, general manager Noord-Europa van Autonomy. "Ook deze nieuwe versie van TeamSite kan opnieuw de markt veranderen. Door web content management en website optimalisatie bij elkaar te brengen in één interface kunnen marketeers een enorm voordeel behalen voor hun business."



TeamSite 6.7.2 SPI is per direct beschikbaar. Voor meer informatie, bezoek www.interwoven.com/components/pagenext.jsp?topic=PRODUCT::TEAMSITE.



----------------------------------------



Over Autonomy

Autonomy Corporation plc (LSE: AU. of AU.L) is leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen en aanhanger van de Meaning-Based Computing benadering. De technologie van Autonomy kan iedere vorm van digitale elektronische data conceptueel en contextueel begrijpen, waaronder tekst, e-mail, web pagina's en beeld- en geluidsmateriaal. Autonomy's technologie vormt de motor van bedrijfskritische applicaties die afhankelijk zijn van ongestructureerde informatie. Autonomy biedt oplossingen voor pan-enterprise search, information governance, end-to-end eDiscovery, records management, archiving, web content management, rich media management en beeld- en geluidsanalyse.



Het klantenbestand van Autonomy bestaat uit meer dan 20.000 internationale ondernemingen, zoals Shell, Philips, Océ, DSM, Fortis, BAE Systems, Ford, Ericsson, Sun Microsystems en verschillende overheidsinstanties.

Autonomy heeft meer dan 400 OEM partners en resellers, waaronder BEA, Business Objects, Citrix, EDS, HP, IBM Global Services, Novell, Oracle, Stellent, Sybase, Symantec, TIBCO en Vignette. De onderneming heeft kantoren wereldwijd. Voor meer informatie: www.autonomy.com.





Ingezonden persbericht