Mansystems lanceert ExpertDesk Seven

13/05/2009 10:07

Text 100 B.V.

MANSYSTEMS LANCEERT EXPERTDESK SEVEN

Nieuwe versie ExpertDesk maakt applicatie gebruiksvriendelijker en is geïntegreerd met Mansystems Planboard

Barneveld, 13 mei 2009 - Mansystems, de Europese Service & Governance Management specialist, lanceert ExpertDesk Seven. Deze versie van ExpertDesk heeft een nieuw ontworpen user-interface en is volledig geïntegreerd met Mansystems Planboard. Hierdoor kan Mansystems haar klanten een nog betere oplossing bieden op het gebied van planning en service management.

ExpertDesk is volledig ontworpen voor (IT) service-organisaties om serviceprocessen te optimaliseren, beheren, automatiseren en te controleren. Het doel hiervan is het doorvoeren van kwaliteit- en efficiencyverbeteringen van de dienstverlening van serviceorganisaties.

In ExpertDesk Seven zijn gebruiksvriendelijkheid van de applicatie en applicatiefunctionaliteit volledig in balans gebracht. De complete user-interface is opnieuw ontworpen, met hulp van enkele toonaangevende externe specialisten op dit gebied. Het gebruik van ExpertDesk is daardoor veel eenvoudiger en intuïtiever geworden.

In ExpertDesk Seven is ervoor gekozen om een grote hoeveelheid informatie niet direct zichtbaar, maar wel intuïtief beschikbaar te maken. Servicedesks hebben vaak te maken met een relatief hoge omloopsnelheid van personeel. Een servicedesk-applicatie moet daarom gemakkelijk vertrouwd te maken zijn voor nieuwe gebruikers. En dat is precies wat de nieuwe versie van ExpertDesk beoogd, zonder aan functionaliteit in te leveren.

Naast de nieuwe user-interface heeft Mansystems zijn een aantal functionele verrijkingen doorgevoerd, die het werken met de applicatie en het uitvoeren van service management via ExpertDesk sterk vereenvoudigt, zoals 100 % integratie met Mansystems' Planboard, verbeteringen op incident matching en een verbeterde koppeling tussen de CMDB en de service delivery processen.

"Het verbeteren van het gebruiksgemak van onze applicaties is een logische stap wanneer we denken aan de service delivery capaciteiten van onze klanten. Tevens wordt onze oplossing steeds breder ingezet, waardoor een steeds meer diverse groep mensen en afdelingen hun serviceprocessen met ExpertDesk optimaliseert en automatiseert. Ervaring heeft geleerd dat dit tegenwoordig niet alleen meer IT-ers zijn. Hierdoor was de noodzaak geboren om de gebruiksvriendelijkheid van onze applicatie significant te verbeteren, zonder aan functionaliteit in te boeten. En dat is behoorlijk goed gelukt met de komst van ExpertDesk Seven, aldus Ronald Hobma, VP Sales Mansystems."

ExpertDesk is een applicatie die wordt ontwikkeld door Mansystems Nederland B.V. ExpertDesk is een beheeroplossing die op de filosofie ITIL is gebaseerd en compliant is met de ITIL procesmodellen, zoals ISM en IPW.

In 2006 heeft Mansystems voor ExpertDesk de Pink Elephant's PinkVerify ondersteuning ontvangen; het hoogste niveau van de certificatie PinkVerify dat beschikbaar is voor toolsets. Mansystems B.V. is al meer dan 13 jaar leverancier van deze service management oplossing.


-----------------------------------------

Over Mansystems

Mansystems is een toonaangevend bedrijf op het gebied van service management en zakelijke dienstverlening. Mansystems levert software op het gebied van service management, planning & scheduling en regie voering. Bovendien is Mansystems gespecialiseerd in dienstverlening op het gebied van service management, functioneel & technisch applicatiebeheer en business process consulting.





http://www.mansystems.nl