BOVAG

13-05-2009
BOVAG Executive Help breidt dienstverlening uit

BOVAG Executive Help is uitgebreid met een middagje sparren met een Executive, voor bedrijven die niet in een acute noodsituatie verkeren. BOVAG Executive Help heeft sinds de start in maart al tientallen dealers geholpen die door de economische crisis in problemen zijn gekomen.

Onder de autodealers blijkt behoefte te zijn aan kennisuitwisseling op strategisch managementniveau en BOVAG speelt daar met het Executive Help-programma op in. Hans Bresser, manager BOVAG Autodealers: In deze roerige tijden zijn bedrijven snel geneigd zich op interne zaken te richten zoals het reorganiseren van het personeelsbestand en het besparen van kosten. Het gevaar bestaat dat ze op andere fronten kansen laten liggen. Bovendien treedt binnen ieder bedrijf een keer een vorm van bedrijfsblindheid op. Dan is het goed om een buitenstaander met een frisse blik naar je organisatie te laten kijken. Ondernemers blijken het prettig te vinden om even te sparren met een ingewijde in de automotive branche zonder dat daar allerlei verplichtingen aan vast zitten.

BOVAG Executive Help bestaat uit vier bekende automotive ondernemers: Ad de Haan, Eric Tak, Herman Driessen en Jacob Stadig. Het eerder genoemde gesprek duurt een dagdeel. De kosten voor het sparringgesprek bedragen vijfhonderd euro. In de praktijk blijkt dit een kleine investering; de Executives zijn het dubbel en dwars waard, aldus Hans Bresser.

Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 13-05-2009