Digitale versie health Magazine
5 juni 2009
Het relatiemagazine van Zilveren Kruis Achmea viel afgelopen weekend
bij de verzekerden in de bus. Voor de jonge lezers gaat binnenkort
veel veranderen. Naast een geprint magazine, ontvangen zij ook een
digitaal magazine.
Uit onderzoek van Zilveren Kruis Achmea is gebleken dat het health
Magazine de jongere verzekerden minder goed aanspreekt en door hen ook
minder goed wordt gelezen. Met de nieuwe print- en digitale versie van
het health Magazine wordt beter aangesloten op de leefwereld van
jongeren. Beide magazines zullen net als het reguliere magazine
`health' gaan heten.
De jongeren blijven ook een printmagazine ontvangen, maar dat zal een
geheel eigen inhoud en vormgeving hebben. En veel minder dik zijn dan
het reguliere health Magazine. Op 19 juni krijgen alle verzekerden van
18 tot 29 jaar - zonder kinderen - de nieuwe print versie van het
health Magazine in de bus waarmee ze zich kunnen aanmelden voor de
digitale versie.
Begin juli zal het eerste digitale magazine verschijnen.
Achmea Groep