Achmea Groep



Digitale versie health Magazine

5 juni 2009

Het relatiemagazine van Zilveren Kruis Achmea viel afgelopen weekend bij de verzekerden in de bus. Voor de jonge lezers gaat binnenkort veel veranderen. Naast een geprint magazine, ontvangen zij ook een digitaal magazine.

Uit onderzoek van Zilveren Kruis Achmea is gebleken dat het health Magazine de jongere verzekerden minder goed aanspreekt en door hen ook minder goed wordt gelezen. Met de nieuwe print- en digitale versie van het health Magazine wordt beter aangesloten op de leefwereld van jongeren. Beide magazines zullen net als het reguliere magazine `health' gaan heten.

De jongeren blijven ook een printmagazine ontvangen, maar dat zal een geheel eigen inhoud en vormgeving hebben. En veel minder dik zijn dan het reguliere health Magazine. Op 19 juni krijgen alle verzekerden van 18 tot 29 jaar - zonder kinderen - de nieuwe print versie van het health Magazine in de bus waarmee ze zich kunnen aanmelden voor de digitale versie.

Begin juli zal het eerste digitale magazine verschijnen.