Deelgemeente Kralingen-Crooswijk Rotterdam
Bezoekers Stadswinkel Kralingen-Crooswijk opnieuw tevreden over
dienstverlening
Bezoekers van de Stadswinkel in Kralingen-Crooswijk zijn opnieuw
tevreden over de dienstverlening. Dit blijkt uit de Benchmark
deelgemeenten Rotterdam 2009.
De Benchmark maakt de prestatie van de deelgemeenten op het gebied van
publieke dienstverlening zichtbaar door deze met elkaar te
vergelijken. De deelgemeente Kralingen-Crooswijk scoorde op alle
punten gelijk aan of boven het Rotterdamse gemiddelde. In het
onderzoek van vorig jaar scoorde de Stadswinkel in Kralingen-Crooswijk
ook al hoog.
De bezoekers van de publieksbalies in de Stadswinkel van deelgemeente
Kralingen-Crooswijk zijn tevreden over de dienstverlening. Zij
beoordelen deze met een rapportcijfer 8; dit was in 2008 een 7,8. Dit
oordeel komt boven de gemiddelde waardering uit van de dienstverlening
aan de publieksbalies in alle Rotterdamse deelgemeenten (7,9). Het
landelijk gemiddelde ligt op 7,7.
De bezoekers zijn positief over de vriendelijkheid (8,6) en de
deskundigheid (8,4) van de medewerkers van de Stadswinkel van de
deelgemeente Kralingen-Crooswijk. Ook werd de menselijke kant opnieuw
goed gewaardeerd; het inlevingsvermogen van de baliemedewerkers krijgt
een rapportcijfer 8,4.
In totaal 90 procent van de bezoekers geeft aan dat hun bezoek aan de
Stadswinkel aan hun verwachtingen heeft voldaan of zelfs beter was dan
wat ze er van hadden verwacht.