Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Contact Center Manager Teleperformance behalen COPC certificaat
Donderdag 11 juni 2009
Zoetermeer - Simone Duijvelaar, Eric Kluitenberg; Contact Center
managers bij Teleperformance in Nederland, Tom Berger; Contact Center
manager bij Teleperformance in Brussel en Arno Smits verantwoordelijk
voor Training en Kwaliteit mogen zich per 1 mei officieel COPC
Registered Coördinator training noemen.
Na vier dagen van intensieve training kon deze succesvol worden
afgerond met het behalen van het officiële certificaat voor alle
deelnemers. "We zijn ontzettend blij met het behalen van dit
prestigieuze certificaat. Naast dat het ons handvatten biedt om op een
kosteneffectievere wijze te werken, kunnen wij onze opdrachtgevers met
de verkregen kennis nog beter van dienst zijn". Aldus Simone
Duijvelaar, Contact Center Manager bij Teleperformance. Luc Slechten,
COO Teleperformance,"met vier Registered Coördinators in dienst biedt
Teleperformance haar opdrachtgevers de mogelijkheid te werken volgens
de COPC werkwijze en daarmee tevens de mogelijkheid hun service verder
te optimaliseren. Een win winsituatie voor zowel de opdrachtgevers als
hun klanten".
Over COPC
Customer Operations Performance Center, oftewel COPC, is een
internationaal toegepast besturingsmodel voor klantcontactcentra. Het
model wordt gebruikt om kwaliteit en prestaties te meten bij het
contact met klanten en laat zien dat er bij dienstverlening een direct
verband bestaat tussen kwaliteit, service, klanttevredenheid en
kosten: adequate dienstverlening zorgt voor stijgende kwaliteit en
service, waardoor klanttevredenheid toeneemt en kosten dalen.
Over Teleperformance
Teleperformance is in de Benelux actief sinds 1993 en is uitgegroeid
tot een top 5 speler op deze markt voor contactcenter dienstverlening.
Teleperformance heeft vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Roermond,
Maastricht en Brussel en werkt voor een groot aantal prominente merken
in diverse branches. Als wereld marktleider combineert de
Teleperformance Group internationale expertise en best-practise met de
kracht van ervaren lokaal management. Teleperformance (NYSE Euronext
Parijs: FR 0000051807), realiseerde in 2008 een omzet EUR 1,784
miljard.