Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
TDA meest open contactcenter in de week van het klantcontact
Donderdag 11 juni 2009
Cokky Bosman, directeur TDA, neemt de prijs in ontvangst van de heer
Rolph Dols (lz) , Marketing Manager UWV Werkbedrijf en de heer Gerard
Burgering (rz), partner Nextpractice-institute.
Almere - Vrijdag 5 juni jl. is Telecom Direct Almere B.V. (TDA)
tijdens de feestelijke afsluiting van de week van het klantcontact
uitgeroepen tot het meest open contactenter. Gedurende de week van het
klantcontact deden meer dan 35 contactcenters hun deuren open voor
werkzoekende en andere geïnteresseerden. TDA is erg trots dat zij het
eerste callcenter is dat de wisseltrofee in ontvangst mocht nemen.
Week van het klantcontact
De week van het klantcontact (2 t/m 5 juni jl.) is een initiatief van
de Klantenservicefederatie in samenwerking met het UWV Werkbedrijf met
als doel werkzoekenden, consumenten en geïnteresseerden de gelegenheid
te geven om een contactcenter te bezoeken. Gedurende de week van het
klantcontact hebben meer dan 30 werkzoekenden de vestiging van TDA
bezocht. Tijdens het bezoek kregen zij na het welkomstwoord van Cokky
Bosman een korte presentatie over de vele mogelijkheden die onze
branche en uiteraard TDA te bieden heeft. Ter afsluiting kregen de
belangstellenden een rondleiding door het bedrijf, verzorgd door twee
senior agents.
"Wij hebben deze award gekregen vanwege de hoge mate van enthousiasme,
de uitgebreide eerlijke rondleiding door onze agents en het flexibele
karakter. Allemaal zaken waar wij heel erg trots op mogen zijn", aldus
Cokky Bosman, directeur TDA.
Telecom Direct Almere B.V.
TDA staat al 23 jaar bekend als een facilitair callcenter voor
hoogwaardige klantcontactdiensten en is een belangrijke speler op het
gebied van klantcontact. "Kwaliteit in alles wat je doet!" is de
bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden en deze lijn trekken
wij ook door in onze interne organisatie. De deuren van TDA staan dan
ook altijd voor iedereen open.