Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

TDA meest open contactcenter in de week van het klantcontact

Donderdag 11 juni 2009

Cokky Bosman, directeur TDA, neemt de prijs in ontvangst van de heer Rolph Dols (lz) , Marketing Manager UWV Werkbedrijf en de heer Gerard Burgering (rz), partner Nextpractice-institute.

Almere - Vrijdag 5 juni jl. is Telecom Direct Almere B.V. (TDA) tijdens de feestelijke afsluiting van de week van het klantcontact uitgeroepen tot het meest open contactenter. Gedurende de week van het klantcontact deden meer dan 35 contactcenters hun deuren open voor werkzoekende en andere geïnteresseerden. TDA is erg trots dat zij het eerste callcenter is dat de wisseltrofee in ontvangst mocht nemen.

Week van het klantcontact
De week van het klantcontact (2 t/m 5 juni jl.) is een initiatief van de Klantenservicefederatie in samenwerking met het UWV Werkbedrijf met als doel werkzoekenden, consumenten en geïnteresseerden de gelegenheid te geven om een contactcenter te bezoeken. Gedurende de week van het klantcontact hebben meer dan 30 werkzoekenden de vestiging van TDA bezocht. Tijdens het bezoek kregen zij na het welkomstwoord van Cokky Bosman een korte presentatie over de vele mogelijkheden die onze branche en uiteraard TDA te bieden heeft. Ter afsluiting kregen de belangstellenden een rondleiding door het bedrijf, verzorgd door twee senior agents.

"Wij hebben deze award gekregen vanwege de hoge mate van enthousiasme, de uitgebreide eerlijke rondleiding door onze agents en het flexibele karakter. Allemaal zaken waar wij heel erg trots op mogen zijn", aldus Cokky Bosman, directeur TDA.

Telecom Direct Almere B.V.
TDA staat al 23 jaar bekend als een facilitair callcenter voor hoogwaardige klantcontactdiensten en is een belangrijke speler op het gebied van klantcontact. "Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden en deze lijn trekken wij ook door in onze interne organisatie. De deuren van TDA staan dan ook altijd voor iedereen open.