Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom en Measuremail bundelen functionaliteiten

Wilp, Dordrecht, 15 juni 2009 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, en Measuremail, leverancier van online marketing oplossingen, hebben elkaars software-oplossingen gekoppeld. Deze Trinicom T5(TM) KTO stelt Trinicom klanten in staat om de in Trinicom opgeslagen klantcontacten binnen Measuremail te gebruiken, voor het opzetten en uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken.

De Trinicom T5(TM) KTO is al volledig geïntegreerd in de laatste Measuremail versie. In Measuremail selecteert de gebruiker de te gebruiken klantcontacten, vervolgens wordt het onderzoek opgezet en de resultaten zijn daarna in beide oplossingen terug te vinden. Door de functionaliteiten van zowel Measuremail als Trinicom te gebruiken ontstaat een volledig beeld van alle in- en uitgaande contacten met klanten, zodat de communicatie optimaal kan worden gemanaged.

Trinicom en Measuremail werken al langere tijd samen omdat beiden van mening zijn dat de oplossingen elkaar goed aanvullen, aldus Wilco Rietberg, CEO van Trinicom. "De Trinicom T5(TM) KTO is de eerste functionaliteit voortkomend uit deze samenwerking." Trinicom klanten hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in een mogelijkheid om de klanttevredenheid te onderzoeken naar aanleiding van een klantcontact. Rietberg: "Wij kregen van klanten de vraag hoe ze de binnen Trinicom bekende klantcontacten eenvoudig konden gebruiken voor het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek. Dit was echter binnen Trinicom niet mogelijk, daarom hebben wij samen met Measuremail de Trinicom T5(TM) Connector ontwikkeld”.

Martijn Groeneweg, managing director van Measuremail, is erg te spreken over de samenwerking tussen beide organisaties en het resultaat: "We hebben regelmatig contact en zitten vol ideeën voor verdere uitbreiding van deze functionaliteit. De Trinicom T5(TM) KTO is een eerste stap, waarmee op een eenvoudige manier gebruik wordt gemaakt van de functionaliteiten van beide oplossingen.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl

Voor redactionele informatie Trinicom:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com

Measuremail, Merwedestraat 62, 3313 CS Dordrecht, T: 078 6313303 E: mminfo@measuremail.com, W: www.measuremail.com

Over Measuremail
Measuremail levert een online marketing oplossing die gebruikers in staat stelt om zelf of geheel automatisch online communicatie campagnes via e-mail en SMS op te zetten voor de B2B en de B2C markt. Daarnaast biedt Measuremail enkele andere middelen die de elektronische communicatie kunnen ondersteunen, waaronder het opzetten van onderzoeken en landingspagina's. Tot de klantenkring van Measuremail behoren toonaangevende organisaties in zowel binnen- als buitenland, waaronder Sanoma Uitgevers, Endemol, Kwik-Fit, ArboNed, de Jong Intra Vakanties en Electrabel. Voor meer informatie: www.measuremail.com



Ingezonden persbericht