Rode Kruis Belgie
Winnaars van de 14-daagse stickerwedstrijd bekend
Stralende gezichten bij 2 nieuwe Skodaâs, 100 verblijven in park
Molenheide en 50 verfpakketten van Levis
In Skoda Garage D'Ieteren Meiser te Schaarbeek werden gisterenavond de
prijzen van de Rode Kruisstickerwedstrijd overhandigd. De twee
hoofdprijzen gaan naar winnaars uit verschillende hoeken van het land
: de Skoda Roomster naar een familie uit Kruishoutem en de Skoda Fabia
Combi rijdt richting Genk. Van de 100 verblijven in park Molenheide en
van de 50 verfpakketten van Levis werden er symbolisch enkele
overhandigd aan - eveneens - gelukkige winnaars.
Op de achterzijde van elke sticker is een uniek geluksnummer gedrukt.
Dit geluksnummer belt of smsât de koper tijdens de 14-daagse
stickeractie door : de winnaars weten dan meteen of ze gewonnen
hebben. De trekking gebeurt onder toezicht van een
gerechtsdeurwaarder.
Niets dan stralende gezichten tijdens de uitreiking :
Marie-Rose Van Renterghem-Devaere uit Kruishoutem : âWij zijn trouwe
kopers van de Rode Kruissticker. We kennen de activiteiten van het
Rode Kruis ook heel goed en hebben veel respect voor wat de
organisatie realiseert. Vooral de sociale activiteiten spreken me aan
â ik ben zelf ook sterk geëngageerd in gelijkaardige projecten. Deze
Skoda Roomster winnen, is een erg aangename verrassing : ik ben er nog
altijd ondersteboven vanâ¦â
Zolpan Anyal uit Genk : âOp het ogenblik dat een Rode
Kruisvrijwilliger me een sticker aanbood, had ik de handen vol. Ik ben
even later teruggekeerd om er toch nog eentje te kopen en zo de
jaarlijkse traditie in ere te houden. Met als onverwacht gevolg want
voortaan mag ik met een prachtige Skoda Fabia Combi rondrijden :
fantastisch! Dit komt net op het goede ogenblik want mijn oude wagen
is aan vervanging toe. Bovendien biedt de Combi ruim plaats voor
mezelf en de kinderen â wat kan je nog meer wensenâ¦?â
Vincent Struye, PR Officer van Skoda Import : âDe hechte samenwerking
tussen Skoda en het Rode Kruis voor deze stickeractie is een
succesformule. En uiteraard is het voor Skoda heel belangrijk om via
het Rode Kruis mee mensen te kunnen helpen.â
Marc Vanherk Sr., Sales manager Park Molenheideâ: âMolenheide steunt
ondertussen al 16 jaar lang de 14-daagse van het Rode Kruis omdat wij
mee willen helpen om zwakkeren te steunen. De 100 winnaars van hun
kant zullen kunnen genieten van een leuk verblijf en al die blije
gezichten, daar doen wij het voor!â
Annick Teughels, communicatiemanager Levis : âDeze eerste kleurrijke
samenwerking met het Rode Kruis is alvast een schot in de roos. Nu
kunnen onze kleurconsulenten hun goede raad geven aan de winnende
gezinnen en dan kan het verven beginnen⦠Het is heel leuk om vast te
stellen hoe de winnaars erop gebrand zijn om hun interieur van een
nieuwe tint te voorzien en⦠dat er zelfs een patersgemeenschap tussen
de winnaars zit.â
Mechelen, 19 juni 2009