FloraHolland


FloraHolland Bleiswijk verscherpt procedure fust

BLEISWIJK (19 juni 2009) - FloraHolland Bleiswijk wijzigt per 1 juli de innameprocedure voor fust. De belangrijkste wijziging is dat de klant zelf de fustbon schrijft en een handtekening voor akkoord zet. Door het creëren van een officieel overdrachtsmoment bij de inname van fust, wil FloraHolland Bleiswijk zowel klant als medewerker beter ondersteunen.

Harrie Luijs, teamleider Serviceprocessen: "Door de klant zelf de fustbonnen te laten schrijven en een handtekening voor akkoord te laten zetten, verscherpen wij onze procedure. Klanten controleerden niet altijd wat zij bij ons inleverden. Daar komt per 1 juli een einde aan, wanneer de klant zelf zijn fust telt, de fustbon uitschrijft en deze voor akkoord ondertekent'. De medewerkers van de afdeling Serviceprocessen krijgen daarmee in plaats van een puur uitvoerende taak, een meer controlerende taak. Bij constatering van een afwijking in de twee tellingen, worden klanten hiervan telefonisch op de hoogte gesteld.

Harrie Luijs: `Per juli gaan wij controleren op de wijze van aanlevering van fust. Fust dat niet juist wordt aangeleverd of niet voorzien is van een ondertekende fustbon, nemen wij na 1 juli niet meer in.' Door fust op de juiste wijze gesorteerd aan te leveren, besparen zowel klant als veiling kostbare tijd. Harrie Luijs: `Door stapels van een vaste hoogte te maken, kan er sneller worden geteld. Door de procedure aan te passen, zorgen we er bovendien voor dat wij de dienst vooralsnog kosteloos kunnen blijven aanbieden.' Om klanten van de Bleiswijkse afdeling Serviceprocessen te attenderen op de juiste sorteringsvoorwaarden, krijgen klanten in de komende weken een nieuwsbrief mee, waarin de sorteringsvoorwaarden worden verduidelijkt. De afdeling Serviceprocessen streeft ernaar om iedere fustbon binnen 30 minuten na inlevering, verwerkt te hebben in de geautomatiseerde systemen.

Harrie Luijs: `Een andere wijziging is dat fust per juli 2009 alleen nog mag worden opgehaald door medewerkers van de afdeling Serviceprocessen. Om fust af te laten halen, kunnen klanten bellen naar telefoonnummer T 010-529 7339 (Fred van Rossum). Binnen 20 minuten is een van onze medewerkers dan bij de klant om het fust op te halen.'

Heeft u vragen over de innameprocedure van fust? Wend u dan tot Harrie Luijs, teamleider Serviceprocessen, T 010-529 7030, E harrieluijs@floraholland.nl.

Klik hier voor meer informatie