FloraHolland
FloraHolland Bleiswijk verscherpt procedure fust
BLEISWIJK (19 juni 2009) - FloraHolland Bleiswijk wijzigt per 1 juli
de innameprocedure voor fust. De belangrijkste wijziging is dat de
klant zelf de fustbon schrijft en een handtekening voor akkoord zet.
Door het creëren van een officieel overdrachtsmoment bij de inname van
fust, wil FloraHolland Bleiswijk zowel klant als medewerker beter
ondersteunen.
Harrie Luijs, teamleider Serviceprocessen: "Door de klant zelf de
fustbonnen te laten schrijven en een handtekening voor akkoord te
laten zetten, verscherpen wij onze procedure. Klanten controleerden
niet altijd wat zij bij ons inleverden. Daar komt per 1 juli een einde
aan, wanneer de klant zelf zijn fust telt, de fustbon uitschrijft en
deze voor akkoord ondertekent'. De medewerkers van de afdeling
Serviceprocessen krijgen daarmee in plaats van een puur uitvoerende
taak, een meer controlerende taak. Bij constatering van een afwijking
in de twee tellingen, worden klanten hiervan telefonisch op de hoogte
gesteld.
Harrie Luijs: `Per juli gaan wij controleren op de wijze van
aanlevering van fust. Fust dat niet juist wordt aangeleverd of niet
voorzien is van een ondertekende fustbon, nemen wij na 1 juli niet
meer in.' Door fust op de juiste wijze gesorteerd aan te leveren,
besparen zowel klant als veiling kostbare tijd. Harrie Luijs: `Door
stapels van een vaste hoogte te maken, kan er sneller worden geteld.
Door de procedure aan te passen, zorgen we er bovendien voor dat wij
de dienst vooralsnog kosteloos kunnen blijven aanbieden.' Om klanten
van de Bleiswijkse afdeling Serviceprocessen te attenderen op de
juiste sorteringsvoorwaarden, krijgen klanten in de komende weken een
nieuwsbrief mee, waarin de sorteringsvoorwaarden worden verduidelijkt.
De afdeling Serviceprocessen streeft ernaar om iedere fustbon binnen
30 minuten na inlevering, verwerkt te hebben in de geautomatiseerde
systemen.
Harrie Luijs: `Een andere wijziging is dat fust per juli 2009 alleen
nog mag worden opgehaald door medewerkers van de afdeling
Serviceprocessen. Om fust af te laten halen, kunnen klanten bellen
naar telefoonnummer T 010-529 7339 (Fred van Rossum). Binnen 20
minuten is een van onze medewerkers dan bij de klant om het fust op te
halen.'
Heeft u vragen over de innameprocedure van fust? Wend u dan tot Harrie
Luijs, teamleider Serviceprocessen, T 010-529 7030, E
harrieluijs@floraholland.nl.
Klik hier voor meer informatie