Transavia

vliegbelasting door transavia.com teruggestort

19 juni 2009

transavia.com heeft de afgelopen tijd veel reacties ontvangen over de vliegbelasting. Naar aanleiding hiervan willen wij graag het volgende mededelen:

---

Passagiers die hebben geboekt en vanaf 1 juli 2009 met transavia.com vliegen, hebben het betaalde vliegbelastingbedrag inmiddels ontvangen. Dit bedrag is door transavia.com overgemaakt op het rekeningnummer of creditcard waarmee de boeking is betaald. Dit is 2 weken gelden afgerond. Mocht u de vliegbelasting nog niet hebben ontvangen, dan heeft dit te maken met het de verwerking door de creditcardmaatschappij.

Restitutie vanuit transavia.com geldt uitsluitend voor passagiers die direct aan transavia.com hebben betaald. Passagiers die direct aan de touroperator of reisagent hebben betaald, krijgen de vliegbelasting dus niet door transavia.com teruggestort op hun eigen rekening. Wij verwijzen hiervoor naar de desbetreffende touroperator of reisagent. transavia.com heeft in deze gevallen het geld teruggestort op de rekening van deze reisagent of touroperator.

-