vliegbelasting door transavia.com teruggestort
19 juni 2009
transavia.com heeft de afgelopen tijd veel reacties ontvangen over de
vliegbelasting. Naar aanleiding hiervan willen wij graag het volgende
mededelen:
---
Passagiers die hebben geboekt en vanaf 1 juli 2009 met transavia.com
vliegen, hebben het betaalde vliegbelastingbedrag inmiddels ontvangen.
Dit bedrag is door transavia.com overgemaakt op het rekeningnummer of
creditcard waarmee de boeking is betaald. Dit is 2 weken gelden
afgerond. Mocht u de vliegbelasting nog niet hebben ontvangen, dan
heeft dit te maken met het de verwerking door de
creditcardmaatschappij.
Restitutie vanuit transavia.com geldt uitsluitend voor passagiers die
direct aan transavia.com hebben betaald. Passagiers die direct aan de
touroperator of reisagent hebben betaald, krijgen de vliegbelasting
dus niet door transavia.com teruggestort op hun eigen rekening. Wij
verwijzen hiervoor naar de desbetreffende touroperator of reisagent.
transavia.com heeft in deze gevallen het geld teruggestort op de
rekening van deze reisagent of touroperator.
-
Transavia