Wereldwijd verbindingsoffensief live via Twitter

21/06/2009 08:37

&Samhoud Nederland B.V.

Op 21 juni start een wereldwijde campagne om mensen te inspireren zich te verbinden. De campagne is live te volgen via Twitter (twitter.com/intoconnection). Op de homepage van initiatiefnemer ? zijn de verbindingsacties van 14 teams nu rechtstreeks te volgen op een interactieve wereldkaart: www.intoconnection.com.

Met het uitdelen van 14.000 blauwe ballen van verbinding in deze steden wil ? mensen bewust maken van de kracht van verbinding. De steden die bezocht worden zijn: Beijing, Berlijn, Brussel, Buenos Aires, Istanbul, Jeruzalem, Kaapstad, Londen, Madrid, Moskou, New York, Parijs, Tokio en Utrecht.

Onderzoek

Het grootste wereldwijde onderzoek naar verbinding, uitgevoerd in 14 landen onder 10.000 respondenten, wijst uit dat sterk verbonden mensen meer plezier hebben in hun leven en in hun werk. Ze zijn niet alleen gelukkiger maar ook succesvoller. Sterk verbonden mensen weten namelijk beter wat ze willen en wat ze kunnen. Deze conclusies zijn verwerkt in een boek dat in 14 steden tegelijkertijd wordt gepresenteerd op 21 juni 2009.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.intoconnection.com