Slimshoppen stort kortingen terug op bankrekening kopers


AMSTERDAM, 20090623 -- Vandaag is de website slimshoppen.com officieel gelanceerd. Slim Shoppen toont hiermee aan dat winkelen slimmer en vooral veel goedkoper kan omdat consumenten het geld terugkrijgen dat hen toekomt.

Met de lancering van Slim Shoppen wordt ingespeeld op de kortingsdrang die momenteel onder de consumenten heerst en op de voorliefde van de consument voor kortings- en promotiebonnen.

Bij Slim Shoppen hoeven consumenten echter geen bonnen te knippen en in te ruilen, maar wordt de korting, in de vorm van cash geld, teruggestort op hun bankrekening. Daarenboven kunnen geregistreerde gebruikers te allen tijde online winkelen en genieten van permanente kortingen van 70% en meer. Momenteel heeft Slim Shoppen overeenkomsten met enkele honderden gerenommeerde partners waaronder AEGON, American Express, Apple, Center Parcs, ECI, ESPRIT, Essent, FBTO, Gaastra, Heineken, KPN, MEXX, Readers Digest, Staatsloterij, Sunparks, Tele2, Telfort, TNT Post, Wehkamp, Yves Rocher, etc. die samen honderdduizenden producten en diensten aanbieden.

In tegenstelling tot de meeste andere websites, die het geld volledig in eigen zak laten verdwijnen, deelt Slim Shoppen haar winst met de consument. Hierdoor kan het voordeel voor de consument oplopen tot maar liefst 80% van de normale aankoopprijs. Bovendien is het gebruik van de Slim Shoppen service volledig gratis en krijgt de consument bij registratie al meteen 10 euro op z'n rekening als welkomstgeschenk.

Voor meer informatie en registratie kunt u terecht op de website www.slimshoppen.com.





Ingezonden persbericht