Published: 17:27 29.06.2009 GMT+2 /Source: ClickandBuy /GER: CLICK /ISIN:

ClickandBuy schenkt zijn redcoon.nl-klanten de ClickandBuy-transactiekosten van ¤ 4,99

London / Aschaffenburg, 29 juni 2009 - redcoon.de, het op één na grootste postorderbedrijf van Duitsland voor consumentenelektronica, viert zijn verjaardag - redcoon.nl en de ClickandBuy-klanten vieren mee! ClickandBuy is het enige betaalsysteem bij redcoon.nl dat zijn klanten - als verjaardagscadeau - de transactiekosten van ¤ 4,99 cadeau doet voor het betalen met ClickandBuuy. ClickandBuy is het eerste door McAfee gecertificeerde betaalsysteem en staat ook daarom hoog in aanzien bij bedrijven en consumenten. Op grond van dit grote vertrouwen bereikt ClickandBuy in de detailhandel, bijvoorbeeld in de sector voor consumentenelektronica, omzetstijgingen tot wel 150 procent volgens het jongste onderzoek van ECC Handel van de Universiteit van Keulen.

ClickandBuy viert het feestje van de zesde verjaardag van redcoon in Duitsland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Italië, Polen, Nederland en België. Maar niet alleen de standaardkosten voor ClickandBuy-betalingen vervallen op het verjaardagsfeest. redcoon.nl doet bij ieder pakket dat dan richting de klant gaat, nog eens een tegoedbon van zes euro. Aan deze tegoedbon is heel nadrukkelijk geen minimale bestelling gekoppeld. Bovendien speelt u mee op het scherpst van de snee in de grote online loterij: U kunt één maand lang een AUDI R8 4.2 Quattro winnen, een 6-daagse Space Tour met Paraboolvlucht in Florida of een week Lanzarote met haaiduiken. Voor alle ClickandBuy-klanten loont het dus nu wel bijzonder de moeite een bezoek te brengen aan redcoon.nl.

Als partner voor Europa van iTunes biedt ClickandBuy zijn twaalf miljoen klanten bij redcoon.nl ook de juiste Apple-hardware en de bijbehorende audio-accessoires. Online shoppen en superhandig betalen - nog nooit was het zo gemakkelijk om van muziek te genieten.

"Met redcoon.nl hebben we het snelst groeiende bedrijf voor consumentenelektronica aan boord, een bedrijf dat elke maand meer dan twee miljoen bezoekers enthousiast maakt met zijn aanbiedingen en prijzen, en dat op ClickandBuy vertrouwt, de veilige en gemakkelijke vorm van e-payment voor iedereen", aldus Marcus Greven, Director Sales Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland bij ClickandBuy.

Cadeau voor de klanten van redcoon.nl & ClickandBuy - geen transactiekosten van ClickandBuy!

Over ClickandBuy
ClickandBuy is een van de meest vooraanstaande betaalsystemen op Internet. De internationale fullservice provider voor e-payment en billing kijkt terug op het meest succesvolle jaar uit de bedrijfsgeschiedenis. Na de Verdubbeling van de omzet met handel en consumenten (= Total Transaction Volume) tot 922 miljoen euro in 2008 streeft de ClickandBuy Group voor 2009 opnieuw naar een groei van vergelijkbare omvang. Meer dan 14.000 aanbieders gebruiken ClickandBuy voor het afrekenen bij e-commerce, online-entertainment en betaalde content, bijvoorbeeld Apple iTunes, Electronic Arts (EA), T-Online Gamesload, Softwareload en Musicload, Medion, AOL, Telefónica, Orange, Tiscali, Redcoon, Home of Hardware, Nero, SanDisk, Meetic, Parship, AutoScout24, ADAC, RTL, MTV, Stiftung Warentest, Playboy, Welt.de, faz.net, Bild.de, Spiegel.de, buch.de, Foto.com, enz. Online shops die samenwerken met ClickandBuy kunnen daarvan geweldig profiteren en hun omzet uitbreiden met wel 150 procent, aldus het nieuwste onderzoek door het E-Commerce-Center Handel in Keulen (ECC). Het in 1999 door Norbert Stangl opgerichte internetbetaalsysteem wordt uitgevoerd door ClickandBuy International Ltd., in Zwitserland door licentiepartner Swisscom. ClickandBuy is een door de Britse financiële autoriteit FSA gelicentieerd financieel instituut en biedt zijn klanten 47 nationale en internationale betaalmethoden aan in 30 landen.

Over redcoon.com
redcoon.com is één van de grootste Europese gespecialiseerde bedrijven voor consumentenelektronica, witgoed, computers, fotoartikelen en sportartikelen op internet. De onderneming heeft haar hoofdkantoor in Aschaffenburg, is in 2003 opgericht en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot het op één na grootste online postorderbedrijf voor consumentenelektronica in Duitsland. De basis voor dit succes wordt gevormd door de enorme keus aan uitstekende eigentijdse producten, excellente prijzen en een concept voor shoppen en logistiek dat voor de consument nauwelijks iets te wensen overlaat. Meer dan twee miljoen internetgebruikers bezoeken maand na maand de shop van het Duitse redcoon.de, in heel Europa telt redcoon maandelijks meer dan vier miljoen bezoekers via internet. Gemiddeld verzendt de onderneming iedere maand zo'n 140.000 producten en dagelijks werft het bedrijf zo'n 2000 nieuwe klanten. redcoon.com is op dit moment in acht Europese landen actief met eigen online shops, op korte termijn volgen nog meer landen. Oprichter en algemeen directeur van redcoon.de is Reiner Heckel.