Ingezonden persbericht


Utrecht, 7 juli 2009

------------------------------

Kwart miljoen euro voor Nederlandse startup iDiDiD

Het is de Nederlandse internet startup iDiDiD gelukt om in deze economisch barre tijden een financiering van 250.000 euro binnen te slepen. Participatie Maatschappij Oost N.V. ziet wel brood in het bedrijf dat een online community rondom evenementen ontwikkelt en heeft een minderheidsbelang genomen.

"We hebben de eerste investeringsronde in september afgerond. Daarmee hebben we 100.000 euro opgehaald. De periode daarvoor hebben we het benodigde geld er zelf in gestoken," aldus Arjan Stroeve, CEO van iDiDiD. "Het eerste geld hebben we gebruikt om het product te maken waarmee we konden beginnen. Er zijn nog veel dingen in ontwikkeling en we zijn nog niet waar we willen zijn, maar de samenwerking met Participatie Maatschappij Oost N.V is een flinke stap in de juiste richting."

Op iDiDiD (wat je uit spreekt als "I did it") kan een gebruiker netwerken zoals Hyves, Facebook en Twitter aan elkaar koppelen. Hierdoor krijgt iDiDiD een beeld van je interesses en helpt je vervolgens bij het ontdekken van evenementen. Het netwerk maakt het daarna vervolgens makkelijk om deze ontdekkingen te delen met je vrienden.


Noot voor redacties
------------------------------



Ingezonden persbericht