Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

TDA agents slagen voor MBO-3 diploma

Donderdag 09 juli 2009

Almere - Afgelopen week zijn maar liefst twintig callcenter agents van Telecom Direct Almere B.V. (TDA) geslaagd voor hun erkende MBO-3 opleidingsprogramma. TDA wilde haar agents, allen al in het bezit van het starterscertificaat en een afgeronde BBL opleiding, met dit nieuwe opleidingsprogramma de mogelijkheid bieden zichzelf constant te blijven ontwikkelen. Het programma waar de agents zich vrijwillig voor konden opgeven, heeft een MBO-3 niveau, is binnen één jaar afgerond en was op maat ontwikkeld door opleidingsbedrijf Tele'Train.

TDA
"Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden. Passend bij deze missie zoeken wij voortdurend naar mogelijkheden om onze kwaliteit te verbeteren. Opleiden van de medewerkers is één van de instrumenten die wij daarbij inzetten. Ik kan dan ook zeggen dat ik ontzettend trots ben op deze groep agents die hebben aangetoond dat zij een opleiding dat anders twee jaar duurt, nu binnen één jaar succesvol hebben afgerond en met succes!.', aldus Cokky Bosman, directeur TDA.

Diploma
Het behalen van de diploma geeft de agents, allen minimaal al drie jaar werkzaam bij TDA, niet alleen de mogelijkheid voor het volgen van verdere opleidingen maar ook om verder door te groeien binnen de organisatie. TDA zal met trots een feestelijke uitreiking verzorgen. Voor meer informatie over TDA verwijs ik u graag naar onze website: www.tda.nl of neem telefonisch contact op via 0800 800 800.