Ingezonden persbericht

4e druk 'Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk'

Afgelopen week is de 4e herziene druk van het boek 'Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk' van de persen gelopen. Het boek dat in 2005 verscheen, is nog steeds bijzonder actueel. Klantgerichtheid is immers van alle dag en 'het gevecht' om de Klant wordt steeds belangrijker.

Ambassadeurs
Volgens Cats kan de slag om de Klant gewonnen worden door te streven naar zo veel mogelijk ambassadeurs voor een organisatie. Dat kan door onverwachte aandacht te geven en verwachtingen te overtreffen. In het boek benadert Feike Cats Klantgerichtheid vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele tips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe Klanten worden en nieuwe Klanten zich écht welkom voelen bij uw organisatie.

Niet standaard
Cats prikkelt de lezer de gebaande paden te verlaten en verder te kijken dan standaardprocedures. Hij houdt ze een Catsspiegel voor. Wie zich daar in spiegelt, zal gemakkelijker aan nieuwe ideeën komen. Het boek is een instrument voor iedereen die wil weten hoe Klanten aan zich te binden en het gevoel van Klantgerichtheid bij medewerkers wil vergroten.

Praktijk
Feike Cats is een praktijkmens en kijkt vooral naar de praktische benadering van Klantgerichtheid. Om succesvol zaken te doen, gaat het naar zijn idee vooral om het verkrijgen en behouden van Klanten. Degene die dit op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze aanpakt, heeft de grootste kans op succes, winst en continuïteit. Die creativiteit moet vooral worden gezocht in de snelle toepasbaarheid. Juist om daarbij te ondersteunen, is het boek geschreven. Het is bedoeld voor praktijkliefhebbers en bevat geen theoretische uiteenzettingen. Het boek ruikt naar de praktijk en ademt Klantgerichtheid uit.

Over de schrijver
Klantgerichtheidexpert Feike Cats is directeur van Cats Marketing & Communicatie. Hij wordt regelmatig gevraagd voor het verzorgen van trainingen, presentaties en workshops op het gebied van Klantgerichtheid. Tevens ondersteunt hij organisaties die werk willen maken van het verbeteren van de Klantgerichtheid om zodoende meer uit bestaande Klanten te halen. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter. Hij gelooft heilig dat betere Klantgerichtheid altijd leidt tot meer werkplezier en een beter resultaat.

Fotomateriaal is beschikbaar.