Digital marketing bureau Green Orange gaat voor Clang


ZEIST, 20090716 -- Green Orange, bureau voor pragmatisch conceptuele digital marketing, heeft zijn blik laten vallen op Clang van E-Village, voor het versterken van de online klantdialoog in digitale uitingen van zijn opdrachtgevers.

Met Clang, een webapplicatie in de vorm van Software as a Service, kunnen organisaties deze online dialoog met klanten versterken en uitbouwen met behulp van doelgerichte, op de persoon afgestemde communicatie.
Green Orange uit Nederland heeft zich gespecialiseerd in digitale marketing. Tot zijn klanten behoren grote nationale en internationale concerns als Blokker, Kruidvat, Philips, Leen Bakker, Vomar en BP.

Toegevoegde waarde
"Wij gaan voor Clang, want die applicatie past het best bij onze werkwijze en ideeën", zegt digital marketeer Sander Hofstede van Green Orange. "Met Clang kunnen we de online klantdialoog versterken." De komende maanden wordt Clang uitgerold bij Blokker, Leen Bakker en Vomar. Eerst worden via Clang de wekelijkse e-mailnieuwsbrieven verzonden, later gevolgd door diverse campagnes, met de bedoeling de personalisatie van de klantdialoog zoveel mogelijk door te voeren met behulp van Clang.

Profijt
"De dagen van blast mailings zijn voorbij en de dialoog met de klant wordt steeds belangrijker", zegt Leon Hamstra, Business Partner Director van E-Village. "Elk bericht moet aandacht krijgen, zodat toekomstige berichten óók worden gelezen. Want wat voor zin heeft het om nog marketing te bedrijven als je klant niet luistert?" Het partnerschap met Green Orange is voor E-Village belangrijk. De denk- en werkwijze komen sterk overeen en de toegevoegde waarde die Green Orange voor zijn klanten heeft, versterkt de betekenis van Clang. Deze klanten zijn daardoor succesvol en halen het optimale rendement uit hun digitale-marketingbudget. Green Orange begrijpt de filosofie van E-Village met betrekking tot event driven marketing en ziet de unieke mogelijkheden die Clang biedt.

Over E-Village en Clang
Clang is een webbased marketingapplicatie (Software as a Service) die organisaties meer klantinzicht biedt en hen in staat stelt via diverse digitale kanalen, in theorie tot op 1-op-1 niveau, zeer gericht te communiceren. E-Village ontwikkelt en levert on-demand marketingapplicaties die op het juiste moment, aan de juiste persoon en via het meest geschikte kanaal, de juiste boodschap (content) kunnen verzenden.

Over Green Orange
Green Orange is, de naam zegt het al, een mix. Een combinatie van internet, marketing, technologie en communicatie. Het bureau bedenkt doelgerichte concepten voor uitdagende campagnes en leidt die in goede banen. Green Orange werkt voor onder meer BP, Blokker, Kruidvat, Leen Bakker en Philips.





Ingezonden persbericht