BOVAG

11-08-2009
Nieuwe website voor BOVAG Pechhulp

Vanaf vandaag is alle informatie over BOVAG Pechhulp te vinden op de nieuwe website www.bovagpechhulp.nl. Op de site wordt de bezoeker op een heldere, toegankelijke manier meegenomen in de voordelen die BOVAG Pechhulp te bieden heeft. En uiteraard kan men zich ook meteen heel eenvoudig aanmelden als klant.

De website is snel en gebruiksvriendelijk, precies zoals BOVAG Pechhulp dat ook is. Op de site is alle informatie over BOVAG Pechhulp te vinden, kunnen de prijzen overzichtelijk worden vergeleken met andere grote aanbieders en kunnen nieuwe klanten in het aanmeldformulier eenvoudig aangeven door welk BOVAG-lid ze geholpen willen worden bij eventuele pech onderweg.

Kansen
Sandra Molenaar, directeur marketing van BOVAG: BOVAG Pechhulp is een belangrijke klantenbinder voor onze leden en de dienst verdient een optimale website voor de verkoop in het directe kanaal. Daarom staat www.bovagpechhulp.nl voorlopig los van de algemene website van BOVAG. De nieuwe site is volledig ingericht op direct sales en past zo perfect bij de nieuwe strategie van BOVAG om zich meer als consumentenmerk te profileren.

Succes
BOVAG Pechhulp is een groot succes. Niet alleen via internet, maar vooral ook via de leden groeit het aantal abonnees gestaag. We zien een steeds groter aantal autobedrijven dat actief met BOVAG Pechhulp werkt, aldus Molenaar. Voorheen hielpen deze bedrijven ook al automobilisten in nood, maar nu doen ze dat onder het bekende BOVAG-label. Wel zo makkelijk: de klant kan één telefoonnummer bellen voor hulp in binnen- en buitenland. Uiteindelijk komt de auto voor reparatie altijd bij het eigen, vertrouwde BOVAG bedrijf terecht. Datum: 11-08-2009