Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Zandvoort, 11 augustus 2009

En ... raak! Vanaf vandaag staat onoplettende strandgangers een splashing surprise te wachten. De nieuwe, innovatieve abri van CBS Outdoor laat voorbijgangers op spetterende wijze kennismaken met de dagelijkse dosis humor van Comedy Central. De uiting communiceert een persoon die zó hard moet lachen dat ze het letterlijk uitproest. Loop je nét iets te dichtbij de abri? Dan zet de afgebeelde persoon het letterlijk op een proesten, want de 'waterabri' reageert op beweging.

De abri staat nog tot 18 augustus in Zandvoort. Naast deze buitenreclame is de campagne ook op televisie, radio, bioscoop en in bladen te zien. Alle uitingen hebben in ieder geval één ding gemeen: mensen die zo hard moeten lachen dat ze het uitproesten.

MTV Networks Nederland
MTV Networks Nederland is marktleider op het gebied van muziek- en jongeren televisie in Nederland en sinds mei 2007 ook gericht op volwassenen met een 100% comedy kanaal. Dagelijks ontvangen zo'n 7 miljoen huishoudens in Nederland de zenders MTV, TMF, Nickelodeon en Comedy Central. MTV Networks Nederland is tevens actief met de digitale zenders MTV Brand New, TMF NL, TMF DANCE, TMF PURE, Nick Jr., Nick Toons, Nick Hits, Comedy Central Family en MTVNHD. Daarnaast biedt de onderneming de mobiele tv kanalen MTV Music en MTV Snax aan via UMTS en is het mogelijk MTV Music en Nick Toons mobiel via DVB-H te ontvangen. Ook heeft MTV Networks een on demand webservice onder de naam MTV Overdrive.

Websites:
www.comedycentral.nl
www.nickelodeon.nl
www.tmf.nl
www.mtv.nl


---