Ingezonden persbericht

Persbericht
Augustus 2009

van 17 september t/m 4 oktober
Silk Bar van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre in ban van Oktoberfest

In het kader van het wereldberoemde Oktoberfest hult de Silk Bar van het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre zich van 17 september t/m 4 oktober in Beierse sferen, compleet met Lederhosen, Beierse gerechten en het 'Weihenstephan' Oktoberfest bier.

De Duitse Director of Food and Beverages van het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, Patrick Both, heeft alles voorgeproefd! Hij raadt vooral de Neurenberger worstjes met zuurkool, mosterd en Duitse bretzels, "Wiener schnitzel", goulashsoep en "Strammer Max" aan, een sandwich met gebakken ei, ham, tomaat en ui. De forel en gerookte zalm op Duitse wijze en apfel strudel maken de Oktoberfest ervaring compleet.

Feestvierders die in de traditionele Duitse Lederhosen komen, krijgen het eerste biertje gratis!

Elke vrijdagavond van 18.00 tot 19.00 uur begint in de Silk Bar bovendien het weekend met happy hour.

Mövenpick Hotels & Resorts is een hotelbeheeronderneming in de premiumklasse. De keten heeft meer dan 12.000 medewerkers in dienst en is met 90 bestaande hotels en hotels in aanbouw vertegenwoordigd in 26 landen. De onderneming concentreert zich op haar kernmarkten in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië. De van oorsprong Zwitserse internationale hotelgroep maakt gestage vorderingen met haar uitbreidingsplannen en wil in 2010 haar portfolio uitgebreid hebben tot 100 hotels. Mövenpick Hotels & Resorts is in het vier- en vijfsterrensegment sterk vertegenwoordigd met twee accommodatietypes: zaken- en vergaderhotels, en vakantieresorts. De hotelgroep staat synoniem voor compromisloze kwaliteit van producten en diensten is eigendom van Mövenpick Holding (66,7 %) en Kingdom Group (33,3 %).