Ingezonden persbericht

Tata Consultancy Services kiest voor communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard Amsterdam

Amsterdam, 23 september 2009 - Tata Consultancy Services heeft haar PR-activiteiten ondergebracht bij communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard. Vanaf 1 juli 2009 is het bureau verantwoordelijk voor de externe communicatie en PR van Tata Consultancy Services.

De samenwerking tussen Tata Consultancy Services en Fleishman-Hillard omvat activiteiten op het gebied van mediarelaties en corporate communicatie voor Tata Consultancy Services. Vanaf heden zal Fleishman-Hillard optreden als het eerste contactpunt voor de media.

A.S. Lakshminarayanan, Vice President en Hoofd van TCS Europe, laat weten: "Tata Consultancy Services werkt in meerdere landen al enige tijd succesvol met Fleishman-Hillard samen en ziet ook in Nederland uit naar een vruchtbare samenwerking."

Over Tata Consultancy Services (TCS) Nederland
Tata Consultancy Services is een vooraanstaand leverancier van IT-services, bedrijfsoplossingen en outsourcingdiensten en levert internationale ondernemingen hoogwaardige diensten, die een ongeëvenaard hoog rendement opleveren. TCS levert een adviesgestuurd portfolio IT- en IT-gefaciliteerde diensten via haar unieke Global Network Delivery Model, dat alom erkend wordt als toonaangevend in software-ontwikkeling. TCS is onderdeel van de Tata Group, het grootste industriële conglomeraat van India, en heeft ruim 148.000 uitstekend opgeleide IT-consultants in dienst, verspreid over 47 landen. De onderneming boekte in het gebroken boekjaar 2009, dat op 31 maart 2009 eindigde, een omzet van 6 miljard dollar en is genoteerd aan de National Stock Exchange en de Bombay Stock Exchange in India. Ga voor meer informatie naar www.tcs.com

Over Fleishman-Hillard
Fleishman-Hillard Inc. is één van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Het bedrijf heeft zijn reputatie opgebouwd door met strategische communicatie te bieden wat opdrachtgevers het meest waarderen: zinvolle, positieve en meetbare impact op de resultaten van hun organisaties. Fleishman-Hillard staat bekend vanwege uitstekende klantservice en een sterke bedrijfscultuur die is gebaseerd op teamwerk, integriteit en persoonlijke betrokkenheid. Met het hoofdkantoor in St. Louis, werkt de onderneming via 80 eigen kantoren voor opdrachtgevers in Noord-Amerika, Europa (o.a. Amsterdam, Londen, Berlijn, Brussel, Parijs, Madrid, Milaan), Azië, Latijns Amerika, Australië en Zuid-Afrika. Meer informatie over Fleishman-Hillard is te vinden op: www.fleishman.com, www.fleishmaneurope.com, www.fleishman.nl.

Fleishman-Hillard is onderdeel van Omnicom Group (NYSE: OMC). Omnicom is een wereldwijd toonaangevende speler op het gebied van advertising, marketing en corporate communicatie. Een variëteit aan Omnicom-netwerken en -bedrijven biedt reclame, strategische mediaplanning en -inkoop, direct- en promotional marketing, public relations en andere gespecialiseerde communicatiediensten aan meer dan 5.000 opdrachtgevers in 100 landen aan.

Noot voor de redactie,