Ingezonden persbericht


De actuele status van Mobile Marketing!

In deze themasessie van het Platform Innovatie in Marketing komen actuele ontwikkelingen van Mobile Marketing aan bod. Inclusief cases! -Vanaf 17:30 uur: ontvangst
-18:00 uur : start programma:

Kansen, bedreigingen en hoe in te passen in het marketingbeleid Marco van der Lingen, projectleider mobiele diensten bij de ANWB, zal ingaan op de verschillende mogelijkheden en bedreigingen die mobiele technologie met zich meebrengt en hoe bedrijven hiermee kunnen omgaan bij het vaststellen van het marketing beleid.

Pauze mét broodmaaltijd.

'The proof of the pudding is in the eating'
Marc Schoutens, algemeen directeur van Mobillion. Al jaren wordt de term Mobile Marketing te pas en te onpas in de mond genomen. Toch zien we de mobiele telefoon maar zelden terug in de marketing mix. Mobile marketing wordt onterecht nog te vaak als iets innovatiefs gezien. Marc laat aan de hand van praktijkcases voorbeelden zien. Want zien is geloven....

Praktijkcases, toepassingen en Rich media moblie advertising. Ralph Cohen, CEO van 'full service mobile agency' IceMobile. IceMobile werkt onder andere voor klanten als Samsung, Heineken, Microsoft, Guess en Albert Heijn. Ralph zal een aantal recente mobile cases presenteren en de mogelijkheden van rich media mobile advertising nader toelichten. Hij zal ook zijn visie geven op zaken als mobile applications.

Afsluiting PIM avond om 21.00 uur af met borrel, napraten. Dinsdag 29 september in Utrecht. Locatie: Hogeschool Utrecht.

Info & inschrijven: www-pimonline.nl