Ingezonden persbericht

Congres: Digitaal willen we allemaal, 6 oktober 2009

Amsterdam, 10 augustus

Tijdschrift voor Marketing en Key Partner 3MO organiseren na een uitverkocht eerste jaar wederom het congres 'Digitaal Willen We Allemaal'. Dit keer op 6 oktober 2009 in Media Plaza te Utrecht. Digitaal Willen We Allemaal is hét congres voor de marketeer die werk wil maken van een online marketingcommunicatiestrategie.

Digitalisering verandert de maatschappij ingrijpend en marketeers moeten mee om hun consumenten te bereiken. Mensen willen niet meer passief luisteren, maar zelf uitvinden, en zoeken gericht naar verdieping. Online communities als Twitter en Facebook komen snel op en zorgen ervoor dat iedereen het laatste nieuws als eerste leest. Maar hoe gebruik je ze als marketeer?

Hoe krijg je als marketeer nog contact met je veeleisende doelgroep? En hoe krijg je je verhaal over de bühne? Tal van marketeers leveren tijdens Digitaal Willen We Allemaal het antwoord. In hun cases wordt onder andere aangetoond dat je als bedrijf nergens bent zonder goede zoekmachinemarketing. Ook het 'optimaliseren van het online bereik' en 'het aangaan van de dialoog met je doelgroep' biedt je als marketeer de kans om je concurrentie een stap voor te blijven.

Dit jaar komen interactieve marketingvraagstukken én de oplossingen aan bod van sprekers als Else Reijnen (Checkit), Laurens Hutten (Ditzo), Yorick van Baarsel (Bacardi), Stefan Wink (Rabobank) en Mark Huijsmans (Philips).

Als key note speaker zal dit jaar Jonathan MacDonald optreden. Hij is een internationaal opererende marketingadviseur en verantwoordelijk voor de nieuwe mediastrategieën van wereldmerken als BP, IBM en Unilever.

'Digitaal willen we allemaal' vindt plaats op 6 oktober 2009 in het Media Plaza te Utrecht.
Voor meer informatie en het gehele dagprogramma zie: www.marketing-online.nl/congres



Ingezonden persbericht