Gemeente Oldebroek


Besluiten & Plannen uit het gemeentenieuws van dinsdag 6 oktober 2009

TIJDELIJKE VERKEERSMAATREGELEN

Het college van burgemeester en wethouders heeft besloten:
- op zaterdag 10 oktober van 06.00 tot 14.30 uur de Kruisbesstraat in Wezep af te sluiten voor alle verkeer voor het houden van een vlooienmarkt.

INGEKOMEN BOUW- EN SLOOPPLANNEN

BOUWAANVRAAG
Burgemeester en wethouders maken bekend dat een aanvraag om bouwvergunning is ingediend voor het:
-vergroten van de keuken, Wortelakker 22 te Wezep (20090255/RO - 24 september 2009);
-geheel oprichten van 19 woningen, Schippersland/Westerakker te Oldebroek West II (20090260/RO - 30 september 2009);
-oprichten van 12 woningen, Vosbergen te Oldebroek West II (20090261/RO - 30 september 2009);
-vergroten van een woning, Noordsingel 182 te Wezep (20090262/RO - 1 oktober 2009).

Het dossiernummer en de datum van binnenkomst staan tussen haakjes achter de aanvraag/melding vermeld. Deze bekendmaking is bedoeld als informatie over de nog te behandelen aanvragen. Be­langhebbenden worden hiermee in de gelegenheid gesteld kennis te nemen van de inhoud van de aanvragen. Voor meer informatie kunt u, op werkdagen tijdens openingsuren, contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

AANVRAAG KAPVERGUNNING
Burgemeester en wethouders maken bekend dat een aanvraag om een kapvergunning is ingediend voor het:
-kappen van één es, Schapendrift 36 te Wezep (51360);
-kappen van één eik en het voor meer dan 30% knotten van één wilg, Stationsweg 51 te Wezep (51512);
-kappen van twee eiken, Eekhoornlaan 31 te Wezep (47793);
-kappen van twee grove dennen, één eik en twee sparren, Oude Elburgerweg 1 te Hattemerbroek (51309).

Voor deze kapaanvraag is nog geen vergunning verleend. De aanvraag ligt ter inzage, tijdens openingsuren, bij de informatiebalie, gevestigd aan het Raadhuisplein 1 te Oldebroek. Binnen twee weken na deze publicatie kan iedere belanghebbende schriftelijk of mondeling een zienswijze op de kapaanvraag indienen bij burgemeester en wethouders van Oldebroek, Postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. Voor het indienen van een mondelinge zienswijze moet binnen de genoemde termijn van twee weken telefonisch een afspraak worden gemaakt via (0525) 63 82 54.

VERGUNNINGEN
(besluiten waartegen bezwaar mogelijk is)


*van college B en W

VERGUNNINGEN/TOEKENNINGEN WONINGWET

BOUWVERGUNNING
Burgemeester en wethouders hebben bouwvergunning verleend voor het:
-plaatsen van een garage, Eekterweg 58 te Oosterwolde (20080430/RO - 1 oktober 2009);
- geheel veranderen van het gebruik van het bouwwerk t.b.v. kinderdagopvang, Van Asch van Wijcklaan 57BG te Oldebroek (20090244/RO - 1 oktober 2009);
-plaatsen van een dakkapel, Roggeakker 29 te Wezep (20090248/RO - 1 oktober 2009);
-plaatsen van een dakkapel, Begoniastraat 8 te Oldebroek (20090250/RO - 1 oktober 2009);

Het dossiernummer en de datum van verzending staan tussen haakjes achter de aanvraag/melding vermeld. Voor meer informatie kunt u, op werkdagen tijdens openingsuren, contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende binnen zes weken na de dag van toezending van dit besluit hiertegen bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek, postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. In afwachting van een beslissing op het bezwaarschrift kan schorsing van het besluit of een andere voorlopige voorziening worden gevraagd bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, postbus 205, 7200 AE te Zutphen. Daarvoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd.

BOUWVERGUNNING MET ONTHEFFING
Burgemeester en wethouders hebben bouwvergunning verleend voor het:
- plaatsen van een garage, Zwarteweg 43 te Oosterwolde (door ontheffing op grond van artikel 3.23, van de Wro) (20090147/RO - 25 september 2009);
- plaatsen van een veranda, Vlasakker 6 te Wezep (door ontheffing op grond van artikel 3.23, van de Wro) (20090175/RO - 1 oktober 2009);
- vergroten van een woonhuis, Tulpstraat 18 te Oldebroek (door ontheffing op grond van artikel 3.23, van de Wro) (20090192/RO - 1 oktober 2009).

Het dossiernummer en de datum van verzending staan tussen haakjes achter de aanvraag/melding vermeld. Voor meer informatie kunt u, op werkdagen tijdens openingsuren, contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende binnen zes weken na de dag van toezending van dit besluit hiertegen beroep instellen bij de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, postbus 205, 7200 AE te Zutphen. Daarvoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd. In afwachting van een uitspraak op het beroepschrift kan aan de Voorzieningenrechter van de rechtbank om schorsing of een andere voorlopige voorziening worden gevraagd.

SLOOPVERGUNNING
Burgemeester en wethouders hebben sloopvergunning verleend voor het:
- slopen van de kapconstructie, Lijsterbesstraat 13 te Wezep (20090253/RO - 25 september 2009)
- slopen van een schuur, garage en kas, Eekterweg 58 te Oosterwolde (20090220/RO - 1 oktober 2009).

Het dossiernummer en de datum van verzending staan tussen haakjes achter de aanvraag/melding vermeld. Voor meer informatie kunt u, op werkdagen tijdens openingsuren, contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende binnen zes weken na de dag van toezending van dit besluit hiertegen bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek, postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. In afwachting van een beslissing op het bezwaarschrift kan schorsing van het besluit of een andere voorlopige voorziening worden gevraagd bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, postbus 205, 7200 AE te Zutphen. Daarvoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd.

VERGUNNING
De volgende vergunningen zijn verleend aan:

- mevrouw C.R. de Waard-Stam uit Elburg namens Bloemen van het Hart voor het verkopen van bloembollen in de gemeente Oldebroek van 16 tot en met 30 oktober 2009;
- mevrouw G. Boerendans-Deetman uit Doornspijk namens Woord en Daad voor het verkopen van kerstkaarten in de kernen Oldebroek en Oosterwolde van 31 oktober tot en met 5 november 2009;
- Vereniging Bartiméus Sonneheerdt uit Doorn voor het houden van een collecte in de gemeente Oldebroek in de periode van 29 november tot en met 4 december 2009;
- mevrouw K. van Dorp-Selles uit Oldebroek namens Hervormde Dameskrans Bid en Werk voor het houden van een loterij waarvan de trekking plaats zal vinden op vrijdag 1 december 2009 in het gemeentehuis in Oldebroek;
- de heer A. van der Meer namens Atlant Bouwdiensten voor het aanleggen van een uitweg aan de Voskuilerdijk 30 in Hattemerbroek.;
- de heer W. Brantjes namens Lijn 5 voor het aanleggen van een uitweg aan de Klompenmakersweg 67 in Wezep.

KAPVERGUNNING
De volgende kapvergunningen zijn verleend aan:

- de heer J.E. van der Steen uit 't Loo Oldebroek voor het kappen van twee bomen op het perceel Bovenheigraaf 37 in 't Loo Oldebroek;
-mevrouw I.E. van Leeuwen-Koek uit Wezep voor het kappen van een boom op het perceel Koolzaadakker 58 in Wezep;
- de heer W.H. van Bree uit Wezep voor het kappen van een boom op het perceel Prinses Margrietlaan 11 in Wezep;
-de heer J.A. Frinsel uit Wezep voor het kappen van vier bomen op het perceel Prinses Marijkelaan 1 in Wezep.

VERKEERSBESLUIT
Het college van burgemeester en wethouders heeft besloten een gereserveerde gehandicaptenparkeerplaats in te stellen op de Esdoornstraat in Wezep nabij huisnummer 24 door het plaatsen van een verkeersbord met onderbord met daarop aangegeven het kenteken TN-TN-83.

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende tegen bovengenoemde besluiten binnen zes weken, nadat het besluit aan de aanvrager is toegezonden of anderszins bekend is gemaakt, een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen. Het indienen van een bezwaar schorst de werking niet. Een voorlopige voorziening kan gevraagd worden bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, Postbus 205, 7200 AE, Zutphen. Hiervoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd. Voor meer inlichtingen hierover: telefoon (0525) 638 200.

ONTWERPBESTEMMINGSPLAN
"OLDEBROEK OUDE DIJK 2008"
Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldebroek maken, in overeenstemming met artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening bekend, dat het ontwerpbestemmingsplan ´Oldebroek Oude Dijk 2008` en het hierop betrekking hebbende ontwerpbesluit met ingang van 7 oktober 2009 gedurende een periode van zes weken ter inzage ligt op de volgende plaatsen en tijden:
1.in het gemeentehuis tijdens werkdagen tussen 9.00 tot 12.00 uur en iedere woensdag van 17.00 tot 20.00 uur;
2.in het dorpskantoor te Wezep tijdens werkdagen van 13.00 tot 16.00 uur en iedere dinsdag van 17.00 tot 20.00 uur. Voor degenen die beschikken over internet kan het plan ook digitaal worden geraadpleegd via onze website www.oldebroek.nl onder het kopje Wonen / Bestemmingsplannen. Het bestemmingsplan heeft betrekking op het gebied Oude Dijk ten noordoosten van de kern Oldebroek en wordt in het noorden begrensd door de Zuiderzeestraatweg, in het oosten en in het zuiden door de Oude Dijk en in het westen door de Mheneweg Zuid en door de erven en terreinen van de woningen en overige functies die gelegen zijn ten zuiden van de Mheneweg Zuid en die tevens vanaf deze weg worden ontsloten. Met dit bestemmingsplan wordt beoogd de verouderde bestemmingsplannen in dit gebied te actualiseren en in één bestemmingsplan onder te brengen. Het plan voorziet ook in de mogelijkheid de kringloopwinkel te vestigen op een perceel, gelegen aan de Elzenweg (ongenummerd). Als gevolg van gewijzigde beleidsinzichten wordt niet langer medewerking verleend aan het oprichten van nieuwe bedrijfswoningen in dit plangebied. Voor een verdere toelichting wordt verwezen naar onze internetpagina www.oldebroek.nl waar het bestemmingsplan digitaal kan worden geraadpleegd. Gedurende de termijn van de ter inzage legging kan eenieder schriftelijk of mondeling zijn zienswijze over het ontwerpbestemmingsplan naar voren brengen. Een schriftelijke zienswijze dient te worden gericht aan de gemeenteraad van de gemeente Oldebroek, Postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. Voor het indienen van een mondelinge zienswijze kan een afspraak worden gemaakt met de heer G. Visscher van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling (0525) 638333.

BELEIDSNOTITIE UITWEGEN
Burgemeester en wethouders hebben op 22 september 2009 beleidsregels met betrekking tot het aanleggen van uitwegen vastgesteld. Voor het aanleggen van een uitweg (inrit) naar de openbare weg is een vergunning nodig. In de beleidsnotitie zijn de voorwaarden opgenomen om een aanvraag om een uitwegvergunning te kunnen beoordelen. De belangrijkste voorwaarden zijn:
-bij woningen is één uitweg toegestaan van maximaal 3 meter breed;
-bij bedrijven is één uitweg van maximaal 8 meter breed toegestaan;
-de bestratingwerkzaamheden worden door of namens de gemeente uitgevoerd;
-er worden geen monumentale bomen, openbaar groen of parkeerplaatsen verwijderd voor een uitweg;
-binnen 5 meter van kruispunten of tegenover zijstraten worden geen uitwegen toegestaan. De beleidsregels treden op woensdag 7 oktober 2009 in werking. De volledig beleidsnotitie Uitwegen is op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur kosteloos in te zien bij de voorlichter in het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 in Oldebroek. Op verzoek en tegen betaling kunt u er een kopie van krijgen. De beleidsnotitie staat ook op de website van de gemeente: www.oldebroek.nl. Tegen deze beleidsregels staat geen bezwaar of beroep open.

BEKENDMAKING CONCEPT-GEDOOGBESLUIT
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat zij op 22 september 2009 een concept-besluit hebben genomen om het gebruik van de accommodatie op het perceel Brandsweg 22 te Wezep door de Ponyclub Oosterwolde en de Noord Veluwe Ruiters, te gedogen tot en met 14 juli 2010. Het concept-gedoogbesluit ligt ter inzage van 7 oktober 2009 tot en met 20 oktober 2009 in het gemeentehuis en het dorpshuis, op werkdagen tijdens openingstijden; Ingevolge artikel 4.7/4.8 van de Algemene wet bestuursrecht stellen wij belanghebbenden in de gelegenheid om hun zienswijze daarover binnen twee weken na openbare publicatie van deze brief mondeling of schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Indien u voor het mondeling horen kiest, kunt u telefonisch een afspraak maken met de heer J.E. Kragt van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling, tel. (0525) 638333.

VOORBEREIDINGSBESLUIT BUITENGEBIED GEMEENTE OLDEBROEK Burgemeester en wethouders maken ter voldoening aan het bepaalde in artikel 3.7, lid 7 van de Wet ruimtelijke ordening (Wro) bekend, dat de gemeenteraad in zijn vergadering van 29 september 2009 heeft verklaard dat voor het gehele buitengebied van de gemeente Oldebroek een integrale herziening van de geldende bestemmingsplannen ´Buitengebied Oldebroek-Zuid` en ´Buitengebied Oosterwolde` wordt voorbereid. Het voorbereidingsbesluit als bedoeld in artikel 3.7 Wro treedt in werking op 8 oktober 2009 en vervalt na een jaar na deze datum of op het moment van inwerkingtreding van het bestemmingsplan ter voorbereiding waarvan dit besluit is genomen. Vanaf 8 oktober 2009 ligt het besluit met de daarbij behorende tekening waarop de situering en de begrenzing staan aangegeven voor iedereen ter inzage in het gemeentehuis van Oldebroek bij de voorlichtingshoek (tegenover de receptie) tijdens werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 16.00 uur en de woensdagen van 17.00 tot 20.00 uur. Het nieuwe bestemmingsplan Buitengebied 2007 is in overwegende mate een conserverend plan, maar bevat ook een aantal nieuwe ontwikkelingen. Met het nemen van een voorbereidingsbesluit wordt beoogd, dat deze ontwikkelingen niet kunnen worden gefrustreerd. Ingediende aanvragen om bouw-, aanleg- of sloopvergunningen die weliswaar in overeenstemming zijn met het huidige bestemmingsplan maar in strijd zijn met de ruimtelijke uitgangspunten van het nieuwe bestemmingsplan Buitengebied 2007, kunnen worden aangehouden. Het voorbereidingsbesluit is uitgezonderd van bezwaar en beroep en eventuele belanghebbenden kunnen hiertegen niet in verweer komen. Voor een verdere toelichting wordt verwezen naar onze internetpagina www.oldebroek.nl waar het besluit digitaal kan worden geraadpleegd en/of kunt u contact opnemen met de heer G. Visscher van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling (0525) 638333.

WET MILIEUBEHEER
BEKENDMAKING DEFINITIEVE VERGUNNING
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat een milieuvergunning, onder het stellen van voorschriften om mogelijk nadelige gevolgen voor het milieu vanwege de inrichting tegen te gaan, is verleend aanvoor

1.J. van Wijhe
Groote Woldweg 102
8097 RV Oosterwoldehet uitbreiden van een agrarisch bedrijf De stukken die betrekking hebben op bovengenoemde aanvraag ligt van 7 oktober 2009 tot en met 18 november 2009 ter inzage: a.in het gemeentehuis en de hulpsecretarie op werkdagen tijdens openingstijden; b. in het gemeentehuis na telefonische afspraak op woensdagen van 17.00 tot 20.00 uur gedurende de genoemde termijn van tervisielegging. Tegen de verleende milieuvergunning kan van 8 oktober tot en met 18 november 2009 beroep worden ingesteld door:
-de aanvrager;

-degene die zienswijzen heeft ingebracht tegen het ontwerp van het besluit;
-de betrokken adviseurs;

- degene die zienswijzen heeft tegen wijzigingen die bij het nemen van het besluit ten opzichte van het ontwerp daarvan zijn aangebracht;
- belanghebbenden aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten geen zienswijzen te hebben ingebracht tegen het ontwerp van het besluit. Een eventueel beroepschrift moet in tweevoud worden gericht en verzonden aan de Afdeling bestuurs­rechtspraak van de Raad van State, postbus 20019, 2500 EA 's-Gravenhage. Indien tegen de beschikking beroep wordt ingesteld kan overeenkomstig de Wet op de Raad van State bij de voorzitter van de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State een verzoek worden gedaan tot schorsing van de beschikking dan wel tot het treffen van een voorlopige voor­ziening. Voor afspraken en informatie kunt u contact opnemen met de heer C. van der Graafof mevrouw A. Groote Stroek, tel (0525) 638333.

BEKENDMAKING BELEIDSREGELS
BIJZONDER BIJSTAND
In september 2008 heeft het college van burgemeester en wethouders de beleidsregels bijzondere bijstand vastgesteld. Nu er een jaar wordt gewerkt met deze regels is gebleken dat het beleid op een aantal punten lastig uitvoerbaar is. Daarnaast zijn een aantal regels juridisch niet meer correct. Heroverweging is dus noodzakelijk. Dit is gebeurd in de beleidsregels bijzondere bijstand 2009. Deze beleidsregels zijn vastgesteld door het college op 29 september 2009 en gaan in per 1 oktober 2009.

Wat verandert er?
Bij het vaststellen van de hoogte van het inkomen bij bijzondere bijstand worden andere regels gebruikt, dan bij de algemene bijstand. Door de wijziging in de beleidsregels wordt het inkomen bij de bijzondere bijstand op dezelfde manier vastgesteld als bij de algemene bijstand. Bijzondere bijstand voor de kosten van een bril wordt gekoppeld aan een vast bedrag met een maximum van ¤ 250,-. Eventuele vergoedingen vanuit de zorgverzekering en opticien worden hierop in mindering gebracht. De hoogte van de bijzondere bijstand bij een volledige woninginrichting is verlaagd. De hoogte werd bepaald volgens de inventarispakketten van het NIBUD. Omdat gebleken is dat bij een (volledige) inrichting meestal een deel wordt aangeschaft via overname van derden of een kringloopwinkel wordt de hoogte van de bijzondere bijstand lager vastgesteld en wordt 70% van het inventarispakket van het NIBUD gehanteerd. Het beleid wat opgenomen is in de huidige beleidsregels bijzondere bijstand met betrekking tot bewindvoering en begrafeniskosten was juridisch niet correct. Dit is gecorrigeerd. Daarnaast is het beleid met betrekking tot reiskosten uitgebreid.

De beleidsregels liggen tijdens openingstijden voor een ieder kosteloos ter inzage in het gemeentehuis te Oldebroek en het Dorpskantoor in Wezep. Iedereen kan tegen betaling van de kosten een afschrift van de beleidsregels ontvangen. U kunt de beleidsregels ook raadplegen op de website www.oldebroek.nl onder het kopje Samenleving/Werk en inkomen.

INSPRAAK BELEIDSREGELS
TERUGVORDERING EN VERHAAL WWB
In 2004 heeft het college van burgemeester en wethouders de beleidsregels terugvordering en verhaal Wet werk en bijstand opgesteld. Hierin is geregeld wanneer het college te veel of ten onrechte verstrekte bijstand terugvordert of bijstand verhaalt op derden. Omdat de Algemene wet bestuursrecht (Awb) per 1 juli 2009 is gewijzigd, zijn de beleidsregels aangepast.

Inspraak
Iedere inwoner of natuurlijke rechtspersoon in de gemeente Oldebroek die een belang heeft bij deze beleidsregels, kan zijn of haar zienswijze kenbaar maken bij de gemeente. Het concept ligt tijdens openingstijden voor een ieder kosteloos ter inzage in het gemeentehuis in Oldebroek en in het dorpskantoor te Wezep. Tegen betaling van de kosten kan een afschrift van het concept beleidsregels verkregen worden.

Wat verandert er?
De belangrijkste wijziging is dat de terugvorderingbesluiten die worden genomen vanaf 1 juli 2009 niet langer een executoriale titel hebben. Dit betekent dat de terugvordering niet direct ten uitvoer kan worden gelegd. Het college moet in een terugvorderingbesluit een belanghebbende een betalingstermijn te stellen van ten minste 6 weken. Indien hij daaraan niet voldoet kan het college een dwangbevel sturen. Met dit dwangbevel kan het college invorderingsmaatregelen nemen als het leggen van beslag op loon of uitkering.

De beleidsregels zijn in de paragraaf invordering van teruggevorderde bijstand aangepast aan bovenstaande nieuwe wetgeving, zoals: de inhoud van het terugvorderingsbesluit;
betalingstermijnen;
het regelen van uitstel van betaling en de daaraan gekoppelde betalingsregeling, en; de hoogte van de aflossingsverplichting.

Zienswijze
U kunt uw zienswijze op de concept beleidsregels schriftelijk kenbaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. Dat kan tot en met 24 november 2009. Ook kan de zienswijze mondeling naar voren worden gebracht op dinsdag 20 oktober 2009 van 9.00 uur tot 12.00 uur en op maandag 26 oktober 2009 van 13.00 uur tot 16:00 uur. Hiervoor dient u vooraf een afspraak te maken. U kunt contact opnemen met mevrouw H. Leusink van de afdeling Samenleving, telefoonnummer (0525) 638 206. Van elke mondelinge naar voren gebrachte zienswijze wordt een verslag opgemaakt.

VASTSTELLING VERORDENINGEN BEGRAAFPLAATSEN
De gemeenteraad heeft in zijn vergadering van 29 september 2009 de "Verordening rechten gemeentelijke begraafplaatsen 2010" (de belastingverordening) en de "Beheersverordening gemeentelijke begraafplaatsen" vastgesteld. Deze verordeningen treden in werking op de eerste dag na die van de bekendmaking. In de tarieventabel bij de belastingverordening zijn de tarieven voor 2010 voor de gemeentelijke begraafplaatsen opgenomen. Deze zijn verhoogd ten opzichte van het jaar 2009. De termijn voor het onderhoudsrecht voor een algemene grafruimte is gewijzigd van 20 in 10 jaar. In beide verordeningen is bepaald dat in een urnennis maximaal twee asbussen bijgezet mogen worden. De bekendmaking van beide verordeningen heeft plaatsgevonden door opneming daarvan in het register van besluiten/verordeningen gemeentelijke belastingen, op 1 oktober 2009, onder de nummers 8R en 15B. De datum van ingang van de heffing van de rechten voor de gemeentelijke begraafplaatsen is 1 januari 2010. De verordeningen zijn op werkdagen van 09.00 tot 12.00 uur kosteloos in te zien bij de voorlichter in het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 in Oldebroek. Op verzoek en tegen betaling kunt u er een kopie van krijgen. De besluiten staan ook op de website van de gemeente: www.oldebroek.nl. Afdrukken

© gemeente Oldebroek - Laatst gewijzigd 05-10-2009