Priority
Priority wordt UPC Business

Priority heet vanaf 1 januari 2010 UPC Business. Met de nieuwe naam is de integratie van de zakelijk leverancier van telefonie, data en internet en UPC Nederland voltooid. `Door deze logische laatste stap in het integratieproces zijn we klaar voor de toekomst', zegt Frans-Willem de Kloet, managing director van UPC Business in Europa en ad interim directeur Priority. De dienstverlening in Nederland verandert niet.

De Kloet licht toe: `Nu de integratie voltooid is, is de tijd rijp om met één gezicht naar onze klanten en partners naar buiten te treden.' Diederik Karsten, CEO UPC Nederland, vult aan: `Op deze manier willen we nog meer synergie halen uit beide organisaties. Voor onze klanten en voor onszelf. De afgelopen jaren profiteren we al van de samenwerking, bijvoorbeeld bij innovaties rond de kleinzakelijke markt.'

Klantgerichte service blijft centraal staan
`Onze klanten en partners in Nederland zullen geen verandering merken in onze dienstverlening. Zij krijgen nog steeds de persoonlijke service zoals ze die van Priority gewend zijn. Ook bij UPC Business kunnen onze klanten snel schakelen met de mensen die ze kennen,' verzekert de Kloet.