Wereld Natuur Fonds Nederland
Persbericht

8 oktober 2009

Start derde missie WNF-LifeGuard

Mix je eigen ringtone!

WNF-LifeGuard is op zoek naar de officiële LifeGuard ringtone. En daar hebben we jouw hulp bij nodig! Ga naar lifeguard.wnf.nl en wie weet mix jij de winnende ringtone! Om je een handje te helpen staat op de site een ringtonemixer en heeft dj Gregor Salto, bekend van de hit Lambada 3000, een aantal tracks voor je gemaakt die als basis dienen voor de ringtone. Hij zal eind december de beste ringtone uitkiezen en deze zal dè ringtone worden van het jongerenprogramma WNF-LifeGuard.

Missie: Mix A Ringtone is de derde missie van WNF-LifeGuard. Met de ringtonemixer en de tracks van dj Gregor Salto is het aan jou om op lifeguard.wnf.nl je eigen ringtone te maken. Deze kun je niet alleen gebruiken op je mobiele telefoon, je kunt 'm ook op de site van WNF-LifeGuard zetten om prijzen te winnen. Iedere twee weken wordt de ringtone met de meeste stemmen beloond met een Ipod Shuffle. Ook gaat hij of zij met zijn of haar ringtone door naar de finale. Om extra stemmen te krijgen kun je je ringtone op je Hyves of Netlog zetten en al je vrienden te vragen om op jouw ringtone te stemmen! In totaal gaan er zes ringtones door naar de finale. Hieruit kiest dj Gregor Salto de uiteindelijke winnaar. De winnende ringtone wordt de officiële ringtone van WNF-LifeGuard!

WNF-LifeGuard is een vervolg op de succesvolle WNF-Rangerclub voor kinderen tot en met twaalf jaar. Zodra tieners de Rangerclub zijn ontgroeid, kunnen ze doorstromen naar WNF-LifeGuard. Jongeren kunnen voor 2,25 euro per maand WNF-LifeGuard worden. Voor dit bedrag krijgen ze vier keer per jaar een art-Posterzine, een flash-sticker voor op de mobiele telefoon en een WNF-LifeCard waarmee ze gratis toegang of korting krijgen op onder meer attractie- en sportparken en dierentuinen. Verder speelt de website lifeguard.wnf.nl een grote rol binnen WNF-LifeGuard. Hier kunnen jongeren wildlife-games spelen, informatie vinden en meepraten in een forum. Maandelijks ontvangen de jongeren een nieuwsbrief in hun mailbox met daarin allerlei informatie over evenementen, gadgets en games.

////////////////////