Ingezonden persbericht


Mountain Design helpt bij uitbreiding Blue Band Goede Start! brood range.

Achtergrond
Na het succes van het Blue Band Goede Start! witte volkoren brood, introduceert Unilever nu de lijnextensie Blue Band Goede Start! rozijnenbollen. Deze mini bolletjes bevatten 30% minder suikers en 60% meer vezels dan een gewone rozijnenbol. De enige suikers die erin zitten zijn van nature aanwezig. Echter ze smaken net zoals gewone rozijnenbollen. Blue Band heeft Mountain Design gevraagd om hiervoor een nieuwe verpakking te ontwikkelen.

Creatieve gedachte
Blue Band Goede Start! Mini Rozijnenbollen is een lijnextensie in de Blue Band Goede Start! Productrange. Het verpakkingsontwerp past dan ook geheel binnen de visuele identiteit van Blue Band Goede Start! Er is gekozen voor een productkleur die past in de range en tegelijkertijd schapimpact geeft. Blue Band Goede Start! Mini Krentenbollen helpt moeders haar kinderen een verantwoordelijke snack te geven, voor op school of thuis!

Credentials
Opdrachtgever: Unilever
Merk: Blue Band Goede Start!
Account: Sabine Rutten
Creatie: Arno Moolenaar
Bureau: Mountain Design

Over Mountain Design
Mountain Design is an (inter)national agency that has been helping clients communicate through design with their target groups. Our team is made up of extremely dedicated and experienced people with a passion for great design. Originally focused on distinctive packaging and corporate branding, we now cover all aspects of strategic positioning and brand creation. Together with our clients, we combine solid strategy with outstanding creativity and operational excellence to craft inspirational brands.

Voor meer informatie over het persbericht
Rik Keessen,
Client Director


---




Ingezonden persbericht